Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Tror det blir Spania mot Brasil i finalen. Brasil vinner den med det angrepet!

Argentina og Frankrike tror jeg kommer til kort pga forsvaret.

Tyskland er ellers selvfølgelig meget sterke, men det skal godt gjøres å vinne 2 ganger på rad!

Italia, er ikke de med?

Slått ut av Sverige i kvalikken!

2 Likes

Ja, visst gjorde de det. Slik er det å bli gammel og senil! :cold_sweat:

1 Like

Da ligger vel enda de italienske spillerne og ruller rundt på banen og venter på at dommern skal blåse straffe :rofl::rofl:

2 Likes
1 Like

Ja jeg ser at NRK 1,2 og 3 skal sende men spm mitt var om det blir sendt på NRK nett TV

Sjekk på nrk.no, kanskje det står noe der. De sender vel live på nett også fra de forskjellige kanalene deres? Skulle tro det :slight_smile:

Har sjekka overalt men lite å finne om akkurat det

Sendes på NRK nett tv men har ikke kilden her akkurat nå :slightly_smiling_face:

Edit: http://www.nrk.no/presse/slik-sendes-fotball-vm-2018-pa-nrk-og-tv-2-1.14014120

NRK viser 28 kamper på NRK1, to kamper på NRK2 og to kamper på NRK3. Samtlige 32 kamper vises på NRK TV.

2 Likes

Noen som har link til en alright template hvis man ønsker å ha tippekonk med kollegaer osv?
Vet det finnes flere excel varianter, men de må man kjøpe evt…

TJ

Här har du ett bra wordpress plugin som du kan använda dig av om du vill sätta upp en egen tippekonk. https://wordpress.org/plugins/football-pool/

Tviler på om rettighetene til Nrk gjelder i Asia,@Slappenfjert. Har ofte opplevd det på utenlandsturer.

Anbefaler deg å sende en mail til Nrk å spørre om du får tilgang.

Jeg har vpn så det ordner seg. Jeg kan se programmer på Dplay og i utlandet ved å bruke vpn.

Har et VM budsjett på 5-10k. Har erfart at kamper ender U til pause, spesielt under forrige VM var helt vanvittig mange…

Tyskland uten en av årets beste PL spillere (Leroy Sane) sprekt gjort av Löw å utelukke han, men typisk at tyskerne ender i finalen haha

Man kan aldri undervurdere maskineriet! At Sane ikke er tatt ut sier kanskje litt mer om hvor bra Tyskland sitt mannskap er. Enkeltmannsprestasjoner telles ikke, kun hvem drifter maskinen best :joy:

Jeg hater Tyskland, men de er hva de er. «Fotball er en sport som varer i 90min og spilles av 22 spillere der Tyskland vinner til slutt» :wink:

Håper på Brasil, hjertet ligger der etter å vært der under VM i Brasil sist, men Tyskland blir tøff. Frankrike mulig, men de fucker d jo til alltid utenomsportslig. Nå er det vel sytinga på pogba som har full fokus.

Argentina er spennende, mye bra fremover spent om d holder bakover.

Spania føler jeg fortsatt er litt avdanket, ISCO og vasques er ikke d samme som xavi, iniesta alonso. Føler enda de ikke har funnet en ny Raul.

Mine two cents, om d er noen som bryr seg :sweat_smile:

5 Likes

VG+ kjører artikkel om hvem som vinner VM men man må selvfølgelig betale for å få vite det. Tror de at folk ikke kan google? Hele artikkelen baserer seg på denne statistikken:

Jeg vurderer å sette noen slanter på tipsene her!

1 Like

Grei analyse. Eneste de bommer på er Portugal, tror ikke de er god nok til å slå Frankrike, som på papiret er overlegen spiller for spiller. Greit de vant EM, men de er ikke så overlegen at de gjør det bra enda et mesterskap. Ronaldo er i blanda form også.

Enig med deg. Problemet med modellen er at den baserer seg på historisk data - vi vet alle at cup er cup og ballen er rund. Kan godt hende de får rett i Brasil - Tyskland i finalen (hadde vært episk), men Tyskland - Frankrike er heller ikke å forakte!

Jeg bryr meg! Og ganske chill med litt fotballprat mellom aksjegalskapen som herjer :smiley:

Frankrike og Belgia har vel et av de mest lovende troppene i verden, Brasil er også spennende, men som du nevner, så har de ikke den finaleerfaringen som tyskerne har…