Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FOTBALL VM RUSSLAND 2018! ⚽

Ja, men så Peru var der oppe høyt. Skjønte ikke noe jeg, men var sikkert lenge før min tid haha… Er nok tyskland brazil som er safe bet. Frankrike og Belgia er gode outsidere. Men igjen, forrige VM så dominerte jo sør amerikanske lag uten at det skulle være noe spesiell grunn til, så vi fårse, dette som er så bra med VM. Store overraskelser, og dritbra fotball.

Helt enig. Men igjen, er nok lagmoralen som vinner til slutt. Ser ikke så bra ut Frankrike da, aldri kjent for lagmoral bortsett fra sist de vant kanskje :slight_smile:. Men gleder meg, blir garantert noe syyyke kamper :smiley:

1 Like

Banka inn 2k på Argentina som vinnere av hele shiten. Nå lurer jeg bare på hvilket selskap jeg putter gevinsten i:-)

2 Likes

2 Likes

Får håpe på 9 mål eller mer i denne kampen! (eller en annen ) :wink:
Satte 500 kr på at det ble 9 mål eller mer i en VM-kamp, odds over 20.
Satte også 500 på at en keeper redder 2 straffer eller mer i en kamp :rofl: :joy: :+1:
For lite risiko i Nano nå lengre, så jeg må ha mine thrills andre plasser :wink:

3 Likes

Nice @Oilimp - gambler!

Hvis noen har noen VM sider med gode bonus på innskudd, post link her. Foreløpig er UNIBET den beste bonusen på innskudd jeg har funnet (200%).

1 Like

Pokker, det burde jeg tenkt på!
Kunne tippet 3 ganger så mye, og sikkert høyere odds også enn Norsk Tipping… Jaja.

Om noen finner noe med et fornuftig omsetningskrav også så si gjerne i fra.
Orker ikke forholde meg til sider hvor gevinsten må omsettes 30 ganger innen en måned før den kan tas ut. Da vinner banken som regel til slutt.

1 Like

Jeg tok Unibet sin bonus. Fikk 200% og 8x omsetningskrav. Ikke så galt mtp. at det er VM! :slight_smile:

1 Like

Er det 8X oms.krav på bonusen du får, altså de 200%?

Omsetningskravet er på bonusen, men det begynner ikke å telle før du har omsatt innskuddet… :slight_smile:

1 Like

Hvor fant du den kampanjen Nocturne? Klarer ikke finne noe på Unibet sine sider, er kanskje kun for nye kunder?

Ronaldo dømt til 2 års betinget fengsel og bot på 160 mill for skatteunndragelse. Man er vel ikke toppspiller med respekt for seg selv i Spania hvis man ikke har en 2 års betinget dom hengende på seg. Halve La Liga har vel det snart. :joy:

2 Likes

Gjelder bare nye kunder ja :slight_smile:

Får prøve meg på GiG sin nye Rizk plattform, haaater virkelig designet men ser ut som det er konkurransedyktig odds.

1 Like

Portugal vinner i dag. Gæræntert

Var en sykt bra kamp men jeg var maks uheldig med både timing på live betts jeg ikke fikk satt og de jeg fikk satt.

Burde forresten gå an å sjekke hvor mye lægg det er ifht. det som skjer hos Bettingselskapet og det som skjer på banen. Jeg regnte meg frem til mellom 15 og hele 30 sekunder og har opplevd mye mer!

Redda dagen med uavgjort i siste kamp, etter at 0-0 bettet i Iran kampen røyk 5 min på overtid med selvmål og Cavani ikke scora tidligere med stangskudd :slight_smile:

1 Like

Har ikke vedda på noe. Men kampen mellom Portugal og Spania var en nytelse å se på.:slight_smile:

2 Likes

Gikk på en smell på B til Spania og H til Marokko idag.

Men ordnet seg til slutt med Seier i Uruguay pluss at Ranaldo på frispark til 17x idag gjorde dagen ganske pen alikavell.

2 Likes

Var bettet om han ville score på frispark?