Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fremtidens biler

Kommer til Norge neste år ser det ut som… Liker dette designet litt bedre, men er ikke sikker på om det er samme bil, i en dyrere utgave eller om det er en helt annen bil…

1 Like

avbestill Teslaen folkens! :wink:

1 Like

Det som er forskjellen på Tesla og killerne er at Tesla kan en kjøpe og kjøre.
Jeg vil ha bilen hjem, ikke en bekreftelse på at jeg har reservert noe fantastisk flott.

4 Likes

Omg for en ræva video. :poop:

:cry::sponge:

2 Likes

:face_with_hand_over_mouth::man_facepalming::speak_no_evil:

2 Likes

Hmm…disse som er så rene og skal sørge for at verden blir ett renere sted…
Og dette er fra produsenten selv…

5 Likes

Gammel sak men relevant

1 Like

Men det er jo bare Tesla som kan å lage biler med så stor rekkevidde…

Det er ikke det, men det er per i dag kun Tesla som har ladenettverk som gjør at en kan kjøre på langtur med rask og effektiv lading. Tesla kan en også kjøpe og kjøre i dag.

1 Like

Nå kjører VW kampanje før bilene er kommet til Norge.
Må innrømme ID4 ble litt interessant til 430/510.000 inkl hengerfeste og vinterdekk.
Synd den kun har 1000 kg hengervekt og litt treig ift Model Y. Mens Y er dyrere men har AWD, samt mye bedre bagasjeplass?

" Hvorfor lanseres det fortsatt uferdige elbiler?"

2 Likes

Fordi det selger! Veldig lett! :sunglasses:

De har lært av Funcom, så blir det bra til slutt :champagne:

Ja spørsmålet er vel heller hvorfor folk fremdeles godtar det :slight_smile:

1 Like

Det er for å unngå enorme bøter. De er forpliktet til å selge en viss andel nullutslippsbiler. Derfor hiver bl.a VW ut uferdige biler.

3 Likes

Fordi det ikke finnes noen “ferdige” elbiler. Man velger da den man tror er minst ikke som oppfyller kriteriene.

Er fornøyd med Tesla 3 jeg, ikke noe alternativ til kr 402.000 for elbil med hengerfeste når jeg kjøpte den august 2019.
Har vært på verksted noen ganger, men Model S som lånebil hver gang, helt greit.

Bestilt VW ID4, ikke for at jeg er misfornøyd med Tesla men fikk lyst på den bilen.
Blir kanskje Tesla Model Y neste gang.
Er jo spent på om ID4 har ferdigutviklet programvare, skal være det…