Er det noe vi er uenig i her??
Tesla har kanskje bedre app enn Lexus, men hvis du kjøper Lexus i dag kan du få dette rattet:
Tesla sitt forsøk på tilsvarende var en vits.
Fikk ekstremt lyst på Lexus nå, visste ikke at det var kommet steer by wire.
(Å bruke CT som motargument her blir stakkarslig, den er montert sammen med lim. Ikke gidd.).
Er vel ganske ubrukelig å kjøre med vil jeg tro. Både det her og Tesla sitt. Men man føler seg sikkert litt pilot da mens man suser avgårde 
Jeg mener at dette er en feature (blant utallige andre) hvor essensen av hva som feiler Tesla skinner månelyst igjennom. Å bare sette inn firkanta ratt sånn som Tesla gjorde er jo bak mål.
Vil ikke et slikt system være negativt for styrefølelsen i en bil?
Jeg kjører alltid med hånden oppe venstre side, så for min del ville det blitt travelt med begge to.
Nei, rattutslaget er dynamisk.
Se så fett:
https://youtube.com/shorts/-DHQqoZ6GzA
Forklaring:
https://youtube.com/shorts/OnfSH6oczps
Er vel samme som på Cybertruck. Den og har vel steer by wire tror jeg
Jeg tenker på det som ofte blir lagt vekt på i mer sportslige biler, nemlig å kjenne på rattet hvor du har hjulene. Hvordan kan en elektrisk overføring gi en slik følelse?
Tipper det føles ganske bra. De får no til sinnsykt bra feeling på selv gaming ratt/pedaler. Det kjennes ut som man faktisk kjører bilen med feedback man får
Vi får håpe det legges vekt på det, og ikke slik man gjorde med overdreven servo i noen biler i gamle dager…
Det er tross alt en forskjell på faktisk forbindelse mellom ratt og hjul, og en kunstig form ala gaming.
Som sagt, en stakkarslig bil. Steer by wire er kanskje det eneste som er brukbart på den bilen, og er ikke laget av Tesla.
Ikke noe bil jeg heller ville hatt
Det kommer elektrisk Hilux neste år. Da snakker vi
.
Dagens Hilux må vel være det mest solide og slitesterke som finnes av bil (?)
Vil de som kjøper Hilux ha el?
Det er jo en bil som ikke typisk blir brukt til langtur, så vil vel egentlig tro at en el-variant av denne vil slå an i Norge med dagens avgiftssystem? 
EDIT ehh. brain fart, tenkte på Hiace 
Hilux blir vel bare enda mer solid og vedlikeholdsfri som el-bil enn med en fossil motor?
Mulig.
Men jeg tenker at en Hilux må fungere offroad også. Kan bli dyrt å dunke batteriet ned på en stein
God bakkeklaring og solid beskyttelsesplate under batteriet, løser den saken.
Det her må vel være en spøk?
Bare idag har Tesla levert all time high antall biler på en dag. 655!!! biler kun idag utlevert