Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FREYR Battery

Den hadde jeg ikke sett! Bra! Legger ut her for ordens skyld.

3 Likes

Ja, dette er sannsynligvis den beste avtalen til nå. Dette muliggjør ekspansjoner til nye markeder!

1 Like

Ny pressemelding i dag. Denne begynner å bli ekstremt interessant. Imponerende så langt, og med et veldig stor potensiale på mellomlangt og lang sikt!

5 Likes
5 Likes

Noen som kjenner en dyktig CTO? :wink:https://www.finn.no/200422201

2 Likes

Freyr har ansatt Nishijima Motoaki som Head of Research and development. Han tar med seg over 30 år med erfaring inn i selskapet. Spennende ansettelse!

4 Likes
4 Likes

Freyr med selskapspresentasjon i dag. PDF for de som ønsker å lese: https://drive.google.com/file/d/1Cmtx5LUjiyKzl8RKYNrKAvSxNdvFQhXj/view

5 Likes

Blitt en fantastisk reise dette. Med det enorme fokuset som har kommet i EU på batterier, så er plutselig ikke finansiering noe problem lenger heller. Kommer sikkert noen dupper i kursen på veien pga emisjoner og utålmodige sjeler, men på lang sikt er dette en potensiell NEL

2 Likes

Hyggelige omtale av Freyr i Finansavisen:

2 Likes

Da blir det vel ytterligere fart på volumet i aksjen til Freyr. Førstesiden i FA imorgen den artikkelen der.

4 Likes

Etter en veldig kjapp økning på tampen av 2020 opp til (på det meste) 12 ser det ut som det stabiliserer seg i overkant av 10 nå. Virker som interessen er stor - volumet er høyt hver eneste dag, helt i toppen eller på topp av OTC-lista.

Det er jo noen kommunepenger inne i bildet her og da lempes det jo ut en del aksjer ettersom prisen øker så det vil jo legge en viss dempning på kraftig oppgang. Samtidig - om det kommer noen betydelige dipper, er det vel ikke utenkelig at kommunekassene kjøper seg litt inn igjen? Om det fortsetter å komme drypp fra selskapet om nye avtaler og andre signaler om fremgang i utviklingen er mitt bet derfor at kursen i Freyr vil kunne ha god og relativt jevn økning fra der vi er i dag over de neste månedene.

Vet du at kommunen selger? Jeg har fulgt med på aksjonærlisten hele veien, og de har ikke solgt en aksje, med mindre de har gjort det denne uken. Bergen kommunale pensjonskasse er nok ute for lenge siden.

Nei - det er bare spekulasjoner fra min side - så noen på Finansavisen Forum som nevnte dette. Og basert på salgene som har vært de siste ukene, virker det å holde vann - ganske regelmessig legges det ut ganske store poster til salgs når prisen har gått opp.

Hvordan får du tak i oppdaterte aksjonærlister på Freyr??

Adolfsen brødrene, eidissen, og grafo as som er de store selgerne etter hva jeg kan se.

Det er hvertfall ingen av topp 10 som har solgt aksjer fra aksjonærlistene 4 januar.

Hvor ser du aksjonærlistene i Freyr?

Verdt allerede mange milliarder. Bør vi ikke se et lite bevis på at teknologien er der før man kan forvente videre opptur?

I de grønne aksjene virker det ikke som noe skal bevises, de skal bare opp og er billig uansett…

Teknologien kjøper de bare. Det eneste de skal stille opp med er billig kraft.