Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FREYR Battery

Etter en veldig kjapp økning på tampen av 2020 opp til (på det meste) 12 ser det ut som det stabiliserer seg i overkant av 10 nå. Virker som interessen er stor - volumet er høyt hver eneste dag, helt i toppen eller på topp av OTC-lista.

Det er jo noen kommunepenger inne i bildet her og da lempes det jo ut en del aksjer ettersom prisen øker så det vil jo legge en viss dempning på kraftig oppgang. Samtidig - om det kommer noen betydelige dipper, er det vel ikke utenkelig at kommunekassene kjøper seg litt inn igjen? Om det fortsetter å komme drypp fra selskapet om nye avtaler og andre signaler om fremgang i utviklingen er mitt bet derfor at kursen i Freyr vil kunne ha god og relativt jevn økning fra der vi er i dag over de neste månedene.

Vet du at kommunen selger? Jeg har fulgt med på aksjonærlisten hele veien, og de har ikke solgt en aksje, med mindre de har gjort det denne uken. Bergen kommunale pensjonskasse er nok ute for lenge siden.

Nei - det er bare spekulasjoner fra min side - så noen på Finansavisen Forum som nevnte dette. Og basert på salgene som har vært de siste ukene, virker det å holde vann - ganske regelmessig legges det ut ganske store poster til salgs når prisen har gått opp.

Hvordan får du tak i oppdaterte aksjonærlister på Freyr??

Adolfsen brødrene, eidissen, og grafo as som er de store selgerne etter hva jeg kan se.

Det er hvertfall ingen av topp 10 som har solgt aksjer fra aksjonærlistene 4 januar.

Hvor ser du aksjonærlistene i Freyr?

Verdt allerede mange milliarder. Bør vi ikke se et lite bevis på at teknologien er der før man kan forvente videre opptur?

I de grønne aksjene virker det ikke som noe skal bevises, de skal bare opp og er billig uansett…

Teknologien kjøper de bare. Det eneste de skal stille opp med er billig kraft.

Tydeligvis noe markedet liker…

3 Likes

Dette blir spennende!

2 Likes

Har du graf over kursutvikling ? fikk ikke til VPS

Logg inn med BankID på euronextvps.no

2 Likes

Har jo gått bra til nå den…

1 Like
1 Like

Kommer nok nyheter på løpende fremover nå etter presentasjonen hos Pareto i morgen.

2 Likes

Det skrives på et par andre forum at Clearstream Banking er blant topp 50 på aksjonærlisten i Freyr nå. Noen som kjenner til dette?

1 Like