Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FREYR Battery

Freyr fortsetter sin reise.

FREYR signs an Memorandum of Understanding with Scatec for the supply of battery cells for cost-optimized energy storage systems

1 Like

Hvordan får man investert i Freyr? Må man vente til de går på børs, eller kan man gjøre det nå på noe vis?

Freyr er tilgjengelig for kjøp gjennom noe som heter OTC (unoterte selskap), se liste på notc.no. På notc.no finner du også selskapsmeldinger, og kort ordrehistorikk.

Det er litt forskjellig ut ifra hvilken megler du bruker for hvordan du får handlet aksjen.
Bruker du nordnet sin nettside må du ringe inn for å kjøpe aksjer, bruker du webtrader så mener jeg at du kan handle på vanlig måte.

For DNB og pareto kan du handle gjennom nettbanken på vanligvis.

Husk at det er litt høyere kurtasje, og høyere risiko mtp. lav likviditet i aksjen.

1 Like

Ring meglerbordet så legger de en ordre for deg.

1 Like

Takk for grundig svar! Har Nordnet, så da prøver jeg det…

Risikoen er jeg inneforstått med :slight_smile:

1 Like

Hvor fant du denne infoen @Secundum?

Beklager, fant det nå:-)

1 Like

Ser for meg ut som Freyr har vært den mest omsatte OTC-aksjen nå i mange dager på rad. De har vel indikert at de skal over på Merkur om ikke lenge.

1 Like

Stemmer sikkert det. Ny avtale idag bidrar nok ytterligere.

1 Like

Den hadde jeg ikke sett! Bra! Legger ut her for ordens skyld.

3 Likes

Ja, dette er sannsynligvis den beste avtalen til nå. Dette muliggjør ekspansjoner til nye markeder!

1 Like

Ny pressemelding i dag. Denne begynner å bli ekstremt interessant. Imponerende så langt, og med et veldig stor potensiale på mellomlangt og lang sikt!

5 Likes
5 Likes

Noen som kjenner en dyktig CTO? :wink:https://www.finn.no/200422201

2 Likes

Freyr har ansatt Nishijima Motoaki som Head of Research and development. Han tar med seg over 30 år med erfaring inn i selskapet. Spennende ansettelse!

4 Likes
4 Likes

Freyr med selskapspresentasjon i dag. PDF for de som ønsker å lese: https://drive.google.com/file/d/1Cmtx5LUjiyKzl8RKYNrKAvSxNdvFQhXj/view

5 Likes

Blitt en fantastisk reise dette. Med det enorme fokuset som har kommet i EU på batterier, så er plutselig ikke finansiering noe problem lenger heller. Kommer sikkert noen dupper i kursen på veien pga emisjoner og utålmodige sjeler, men på lang sikt er dette en potensiell NEL

2 Likes

Hyggelige omtale av Freyr i Finansavisen:

2 Likes

Da blir det vel ytterligere fart på volumet i aksjen til Freyr. Førstesiden i FA imorgen den artikkelen der.

4 Likes