Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FREYR Battery

Hva skal ellers inn der? Og hvorfor tror du det ikke blir noe av?

Vet ikke. Men de kommer ikke til å ferdigstille fabrikken bare for at bygget er kommet opp. For meg virker det som at med mindre Norge spytter inn betydelige summer så bygger de heller i andre land.

2 Likes

Ja utrolig viktig at regjeringen stiller opp og er med å sørge for at dette blir en suksess. Statsministeren og næringsministeren m flere har jo vært oppe i Nord flere ganger og også trukket frem Freyr stadig vekk i ulike sammenhenger

1 Like

Freyr har jammen noe å leve(re) opp til…

3 Likes

Ja det at staten skal gi tilskudd her er fullstendig galskap, og en hån mot oss skattebetalere .

1 Like
1 Like
2 Likes

Strong buy?

vet ikke men ser ut som ting går som planlagt ref dagens oppdatering.

Får se i førhandelen om dette gir utslag. Nidec avtalen ser sterk ut. Den er bindende også. Lurer på hva markedet tviler så innmari på. På kursen virker det som det er reell fare for fult havari.

1 Like

Selskapet er på NYSE Nasdaq. Kursen vil alltid følge index som styres av roboter og følelser til man faktisk har produksjon oppe og går og tjener penger, da vil kursen bli mer rasjonell. Kan ta et par år her.

1 Like
2 Likes

Heftig.

2028

Hva skjer med 24M da ?

1 Like

The batteries could reach the market by 2027 or 2028

Så det er altså fem år unna. Som alltid. :see_no_evil:

2 Likes

https://www.dn.no/energi/freyr/batterier/resultater/freyr-setter-norsk-batterifabrikk-pa-pause-struper-investeringene/2-1-1551780

Tror jeg skal begynne som klarsynt.

1 Like

Crappy selskap som jeg håper fordufter fra Norsk jord. Truer med å stikke fordi de ikke får nok subsidier til den overbetalte ledelsen sin.

4 Likes

Hva tenker dere om nyhetene de siste dagene?

FREYR ledelsen sitter bak lås og slå innen 2 år for scam?

3 Likes