Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Frontline Ltd. (FRO) 🚱

Meglerhus har troen pÄ Frontline

Clarksons Platou Securities oppjusterer kursmÄlet pÄ Frontline-aksjen fra 11 til 16 dollar og gjentar sin kjÞpsanbefaling, ifÞlge en rapport.

Meglerhuset viser til at utbyttet har kommet tilbake, og kursmÄlet reflekterer deres estimat pÄ rundt 6 dollar per aksje i utbytte for 2020/21 og en retur til midtsyklus-verdsettelse etter det.
https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2019/12/03/7479158/rateoppgang-ikke-nok-til-a-hindre-kursfall

FRO Meldepliktig handel

NOTIFICATION OF TRADE

1 Like

Mandatory notification of trade

Han vil vel ha med seg utbyttet i morgen

Ex dividend USD 0.10 today

3 Likes

Front Hakata (2002) On Subs AG/Vietnam WS 110.00 (RV TCE USD 94K/day) NSRP Jan 1-3 Frontline [+17 years old vessel] - tankersinternational.com

Imponerende rater. Siden er sÄ gammel har den neppe scrubber heller.

Ser at jeg skrev tilbake i mai at 8 meglerhus anbefalte aksjen. Siden har aksjen gÄtt nye 45% og nÄ er den anbefalt av 13. Tror fortsatt pÄ at dette blir en av vinnerne i Är med gode utbytter i tillegg til fortsatt solid oppgang.

2 Likes

FRO – Increase in share capital

Chartet ser ogsÄ bra ut. Disclaimer: Tok denne inn i dag. Target 125 kr.

2 Likes

Gratulerer, bedre sent eller aldri. Hva bygger du target pÄ 125, mener dette er alt for lavt, regner med solide utbytter framover:smiley:

1 Like

Target er basert pÄ formasjonen i chartet, mÄ ta ut 117.50 for Ä bekrefte men regner med vi fÄr det ila. uken. Dette er et 4-timers chart og jeg er bare pÄ besÞk (aka. jeg trader - ingen long posisjon, men blir nok en swing trade ut av dette).

1 Like

Tror ikke du gÄr pÄ noen smell der med sÄ smÄ forventninger. Vi har nok litt forskjellig strategi nÄr det gjelder denne aksjen, som jeg har sluttet Ä trade, gjorde noen forsÞk for en tid tilbake hvor jeg mÄtte kjÞpe meg inn igjen pÄ ett hÞyere nivÄ.

1 Like

Ja, hvis chartet sier “hold” hvis vi kommer til target sĂ„ holder jeg selvfĂžlgelig. Jeg liker bare Ă„ ha et target nĂ„r jeg gĂ„r inn i en trade, det fjerner usikkerhet for egen del og gir et klart mĂ„l for traden :wink:

Jeg sÄ faktisk pÄ FRO nÄr den stod i 95 kr. KjÞpte HUNT i stedet men ville jo selvfÞlgelig hatt mer igjen for Ä bare kjÞpe og holde denne siden da. Men som du sier, det er ikke strategien jeg har :slight_smile:

1 Like

Ser man ikke nesten de samme formasjonene pÄ alle tankaksjene for tiden?

Missforsto litt @mtryfoss :slight_smile: fjernet inlegget.

Holder enda. Kom nok en buy anbefaling pÄ FRO i dag. KursmÄl 140 :crossed_fingers:

1 Like

Dette er vel ikke dagen Ä selge pÄ, dersom ikke taktikken er Ä kjÞpe dyrt og selge billig. Litt overasket over duppen siste dager, men tar det knusende med ro. Kanskje lett for meg Ä si som har en relativ bra fallhÞyde. Hadde jeg ikke vÊrt fulllastet hadde jeg kjÞpt mer nÄr den var pÄ 111 fÞr i dag.
Har litt problemer med Ä se hvorfor Hunt skal gÄ bedre, men betyr ikke sÄ mye da jeg sitter der ogsÄ, om enn ikke med like mye. :smiley: