Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom CE Stream bingo 24.11.2017

Funcom kjører stream ikveld og den verdensberømte stream bingoen er tilbake!

Er du ny og lurer på hva dette er så er det en årelang tradisjon vi gammliser her på Tekinvestor har. Under finner du en rekke påstander, velg ut så mange du klarer. Se så streamen. Når alle påstandene du har krysset av på er gått inn/vist/sagt på streamen er det bare å spamme Bingo.

• Jens kjører streamen <3
  • Nicole Vayo er med fra Usa <3<3<3
  • Joel uventet opp i hawaiskjorte, nybarbert hår og ølboks i hånda <3<3<3<3<3<3
  • Joel er ikke med
  • Jens har hengt opp bilde av Joel på veggen bak
  • Spillet kræsjer en gang
  • Jens spiller med Xbox kontroller
  • Tekinvestor nevnes uoppfordret
  • Tekinvestor nevnes etter oppfordring
  • Nye combatsystemet rocker
  • Nye Combatsystemet suger
  • h3nk1 er aktiv i chatten på Twitch
  • Evilfreud er mer aktiv i chatten på Twitch
  • Hakon finner penger på Gata
  • Nocturne ser ikke streamen fordi han må se Nano presentasjonen i reprise på Nordnet

0 stemmegivere

Premie sier du ? Vi Håper fortsatt at @pdx lager Bingomester tittel som en kan smykke seg med ;D

5 Likes

For de som ikke vet hvor det streames.

Så skjer det her. ca klokken 19? tror jeg.

1 Like

Jeg dævver. Må få kjøpt meg en sånn krenkekrakk så jeg kan bli krenket jeg også :joy:

5 Likes

h3nk1 er aktiv i chatten på Twitch

Denne føler jeg er rimelig bankers :sunglasses:

IMG_0496

7 Likes

Var det en sånn du ønsket?
image

Liker spekulasjonen om nytt kampsystem, jeg er spent på hva Funcom klarer å få til der.

5 Likes

Er vel klokken 17?

Jeg aner ikke ;D

Prøvde å finne svaret.

Q&A stream
Today @ 05:00pm
Scheduled by: Community Manager (Jens Erik)
We’re streaming again on Friday, and we hope you’ll find the time to join us. The time and the place is the same as always: twitch.tv/funcom at 5pm CET / 11am EST / 8am PST!

Joel is out this week, but we’ll have lead designer Oscar Lopez Lacalle stepping in. We’ll be mostly be doing Q&A, so get those questions ready! Maybe Oscar will share some details about the new combat system? Only time (and the stream) will tell!

1 Like

Siden Joel ikke er med, så er det vel ikke noe håp for at de har på seg t-skjorter med tidligere utsagn. Ellers hadde det vært et alternativ til bingoen. #storyofmylife

Funcom: oh my god hahahahaha okay I’ll link that to chat and everyone in the office

8 Likes

Posta du den i chatten?

Prøvde, men ikke lov med linker - så “hvisket” den til Funcom brukeren som posten den :ok_hand:

2 Likes

Hahahah nice, pleier å være nicole som styrer funcom brukeren når jens streamer

1 Like