Nei, det DNB sier er at det jobbes med det men at de må flytte Funcom til Norge først og at det tar noe tid.
Hvor mye omsetning er det? Burde jo gå an å kjøpe den helt opp til 17 å bare vente penger på gata, et siste stikk lissom
Har gått litt siste uken. Flere jeg vet om har kjøpt for å sitte.
Blitt handlet på 15,6 i dag. Så om man kjøper en del her så er man garantert nesten 10% avkastning når de blir flyttet til Norge? Høres jo ganske enkelt ut da…
Som du sikkert skjønner køddet jeg bare… Var bare litt kjekt et øyeblikk å drømme seg tilbake til den deilige urofølelsen en hadde konstant som Fincomaksjonær. Likte dog den «kjøp og bli tvangsinnløst ideen»
Jeg regnet med det, men det passet fint å prate litt om gratis lunch. Jeg har sett mailen fra DNB ( og vi kontaktet først funcom så tencent før de sendte oss til dnb fra svar). og det står svart på hvitt at det blir tvangsinnløsning.
Men de sier ikke noe om når, Jeg prøver å finne lover/regler og annet som gjør at de kan fravike fra 17kr men har ikke noe hell enda.
Hehehe. Funcomrally på mandag! Er nesten som man må le høyt her (Våte drømmer om å være funcomaksjonær en siste gang melder seg).
Har ikke sjekket volum i det siste, men hvem er det egentlig som har solgt jevnt på 15/16 de siste månedene? De som fant noe i skuffen?
Ser ut til at det har vært et US.fond
Fra XI
U.S. Bank National Association har tømt seg nå, de satt med 226k 31 Mars.
Köp en cheeseburgare på McDonalds medan du kan. Snart så har du knappt så att det räcker till dipsåsen
Noen som vet hvordan det er å ha Funcom aksjer på ASK-konto når de tas av børs. Kan man få noe problem med det eller får de bare stå der til de blir tvangsinnløst?
Announcement of completion of transfer of registered office to Norway, new ISIN, new home member state, etc.
Oslo Børs – FUNCOM- Nytt ISIN fra og med 06.07.2020
Oslo Børs – FUNCOM- Nytt ISIN fra og med 06.07.2020
Funcom. Er Stranger Things på Netflix Funcom sin IP?
Nei, det er Netflix og Duffer Brothers sin IP.
Men de henter inspirasjon fra mange av de samme stedene, hvis det var det du tenkte på?
Syntes både musikk og design på monster osv var veldig likt TSL eller H&S. La og merke til at Winona Ryder har viktig rolle og hun er vel eksen til Depp som har en eller annet rettighet på å produsere på Funcom IPer?
TSL baserer seg på call of cthulu, så det er nok den felles referansen.