Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom fundamental tråd

Men ingen bud på resten?

lolz

1 Like

Ja, burde ikke det vært med her?

Er vel ikke krav om bud på resten når selskapet tas av børs.
Er vel rimelig sikker at de kommer til å tvinge igjennom kjøp av alle aksjene men det kan jo være at de ønsker å ta det av børs først. Blir sikkert litt mindre styr rundt tvangsinnløsning da.

3 Likes

Kan de velge hva de tilbyr da? Om man ikke takket ja til tilbudet og fortsatt sitter med aksjer, kan man risikere en mye lavere kurs?

1 Like

Skal ikke si 100% da de skal delistes men jeg blir veldig overrasket om det ikke skjer rimelig raskt etter delisting og til samme kurs som oppkjøpet.

For børsnoterte aksjer gjelder verdipapirhandelloven § 6-22: «Dersom tvungen overføring av aksjer finner sted innen tre måneder etter utløpet av tilbudsfristen etter § 6-11, skal tilbudsprisen legges til grunn ved fastsettelsen av løsningssummen hvis ikke særlige grunner tilsier en annen pris.»

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @h3nk1 (146 likes)
  1. @Pablo (77 likes)
  1. @xfrox (43 likes)

Resten av topp 10:

1. @Savepig (40 likes)

2. @Halling (40 likes)

3. @Krafer (32 likes)

4. @Morti (30 likes)

5. @nofun (25 likes)

6. @anon80503862 (24 likes)

7. @cagey2 (22 likes)

Gratulerer!

Press Release - Funcom releases the Architects of Argos DLC for Conan Exiles

1 Like

Press Release - Funcom announces new game Metal: Hellsinger

Annual General Meeting of Shareholders

Press release: New release window for Conan Chop Chop

lol.

4 Likes

Hvor lenge skal aksjen være notert?

1 Like

Herregud… Enda mer tid til noe som er i bunn og grunn et flash spill!?

1 Like

Funcom 2.0…skuffelse etter skuffelse.ce ble bra da.

Vi er over på funcom 3.0, finansiert av tencent.

2 Likes

Betyr nok en utsettelse at kursen kan komme til å gå ned på mandag? Bør jeg vurdere selge aksjene mine? :yum:

Bare om du ikke vil ha gratis lunch på 17kr når TEncent tvangsinnløser resten ( som DNB har bekrefta de skal).

1 Like

Slipper man kurtasje da? Edit, har bare en aksje igjen, så vil nødig betale for å bli kvitt den…

1 Like

Aner ikke ;D

Har de indikert noen timeframe?
Nesten så man burde vurdere å kjøpe :blush:

1 Like