Men ingen bud på resten?
lolz
Men ingen bud på resten?
lolz
Ja, burde ikke det vært med her?
Er vel ikke krav om bud på resten når selskapet tas av børs.
Er vel rimelig sikker at de kommer til å tvinge igjennom kjøp av alle aksjene men det kan jo være at de ønsker å ta det av børs først. Blir sikkert litt mindre styr rundt tvangsinnløsning da.
Kan de velge hva de tilbyr da? Om man ikke takket ja til tilbudet og fortsatt sitter med aksjer, kan man risikere en mye lavere kurs?
Skal ikke si 100% da de skal delistes men jeg blir veldig overrasket om det ikke skjer rimelig raskt etter delisting og til samme kurs som oppkjøpet.
For børsnoterte aksjer gjelder verdipapirhandelloven § 6-22: «Dersom tvungen overføring av aksjer finner sted innen tre måneder etter utløpet av tilbudsfristen etter § 6-11, skal tilbudsprisen legges til grunn ved fastsettelsen av løsningssummen hvis ikke særlige grunner tilsier en annen pris.»
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
Resten av topp 10:
@Savepig (40 likes)
@Halling (40 likes)
@Krafer (32 likes)
@Morti (30 likes)
@nofun (25 likes)
@anon80503862 (24 likes)
@cagey2 (22 likes)
Gratulerer!
lol.
Hvor lenge skal aksjen være notert?
Herregud… Enda mer tid til noe som er i bunn og grunn et flash spill!?
Funcom 2.0…skuffelse etter skuffelse.ce ble bra da.
Vi er over på funcom 3.0, finansiert av tencent.
Betyr nok en utsettelse at kursen kan komme til å gå ned på mandag? Bør jeg vurdere selge aksjene mine?
Bare om du ikke vil ha gratis lunch på 17kr når TEncent tvangsinnløser resten ( som DNB har bekrefta de skal).
Slipper man kurtasje da? Edit, har bare en aksje igjen, så vil nødig betale for å bli kvitt den…
Aner ikke ;D
Har de indikert noen timeframe?
Nesten så man burde vurdere å kjøpe