Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom fundamental tråd

Mottatt søknad om strykning

1 Like

Strykning

2 Likes

Trist at Funcom endte sine dager her ass… Trist…

4 Likes

Takk for alt Funcom, uten dere hadde ingen av oss vært her nå :smile::beers:

23 Likes

Stor takk til Rui, Stian og Ole!.

Gøy å komme på besøk og følge utvikling! Gleder oss masse til Dune!

( vi vet dere har brukere alle mann ;D)

2 Likes

image

Synd de ikke er på børs lengre, men fryktelig gøy at ting går rett vei for Funcom.

3 Likes

Beste som noen gang har skjedd meg at de forlot børs. Det selskapet hadde ikke påført meg annet enn tap. Tror jeg kan skrive mesteparten av mine store tap til det selskapet. Var riktignok første aksjen jeg investerte ved CE lansering, så var jo dum og naiv, men grafen taler for seg selv. Bud januar 20, delisted juli 20. Portisen nådde bunnen des 19, skjøt fart juli 20.
image

Det er vel resultatet av at du får et stockholm syndrom forhold til en aksje. Kjøpte den alltid for høyt og solgte på tur ned.

5 Likes

Når de ble kjøpt opp og kursen var 13kr og de ble kjøpt opp på 17kr, så var alternativet å kjøre emisjon. Det hadde bare ikke blitt godt mottatt :stuck_out_tongue:

2 Likes

Droppa Chop Chop, utsettelse på Dune. Ajaj :sweat_smile:

1 Like

Og kansellering av basically alt annet enn Dune og CE, nei, det hadde blitt blodrødt.

Med Covid i tillegg så hadde vel kursen snusa på 5-6…Man kan si mye om Tencent men tjente mine første 40% takket være dem🤣

1 Like

Har de droppa Chopchop???

My bad. Måtte lese artikkelen en gang til. Jeg leste “Conan Chop Chop gets chopped”, men det var snakk om “gets chopped into 2021”

Sjekket status på CCC og fant denne :

2 Likes

Ikke bra - Håper jeg fremdeles får solgt aksjene.

(Lukker øynene og forsøker å gjenskape følelsen av å eie aksjer i FUN)
image

3 Likes

Morsomt å se at Hellsinger demo gjør det helt latterlig bra :smiley:

7 Likes

Nå som vi ikke får være med på morroa lenger, så skal de begynne å levere suksesser ja? :smiley:

Hehe, de endte ikke så verst selv om det til tider var bedrøvelig som Funcom-aksjonær. Glad på deres vegne jeg :slight_smile: De har kommet en lang vei fra brakkene ved E18 da det sto på som verst! :slight_smile:

2 Likes

DUNE AWAKENING!!!

https://store.steampowered.com/app/1172710/Dune_Awakening/

@rher time to invite the old crowd for a playtest !

13 Likes

Det har aldri vært en bedre tid å eie funcom aksjer… dessverre

2 Likes