Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom Fundamentale forhold

Ha ha ha. Lykkefølelsen når antall online spillere steg etter vellykket patch :joy:

3 Likes

Svært god mottakelse, både fra anmeldere og spillere - selger tilsynelatende godt også.

Utvikler (Shiro) stod bak megasuksessen Northgard, så ikke veldig overraskende.

4 Likes

Dette kommer til å bli en enorm blockbuster om de ikke roter det til. Noe det ikke er noen unnskyldninger for etter Tencent kom inn og ga selskapet «frie» tøyler og finansiell ro.

6 Likes

Er det mange som har sluttet siden det er så mange åpne stillinger?

1 Like

Nei, tvert i mot - de hiver innpå i det som må kunne kalles et AAA-prosjekt. Bikket 400 ansatte ser jeg på LinkedIn.

Kan dette påvirke aksjekursen?

2 Likes

Vestlendingen er veldig bekymret for utgiftsnivået, men sørger fortsatt for å varsle børsen i forkant av hver idiotdump han gjør i Aksje-Fantasy.

1 Like

Tencent har nok likt veldig godt hva de har sett og økt både pengekrana og scope.

Renner jo inn news om Dune Part 2 også nå.

1 Like

Så lenge det bare er han selv og ikke hele familien som spiller Aksje Fantasy så burde det gå fint…

1 Like

Flere år med flere hundre ansatte på spillet og fremdeles ikke mer enn concept art. Vil tro de fremdeles sliter med å finne ut hva scopet er.:sweat_smile:

2 Likes

Ser foresten Stunlock har en ny #1 på steam …

3 Likes

Har en følelse av at en krysning mellom DOOM, guitarhero og BPM til skikkelig metalmusikk kan slå bra an.

1 Like

Morsomt at Funcom er utgiver. Grafikken minner meg litt om noen områder fra Age of Conan. Spillet er samme konsept som Crypt of the Necrodancer :stuck_out_tongue:

1 Like

Tror mange vil kjøpe det på grunn av musikken alene.

1 Like

Tilbakemeldingene er svært gode. Men så er det jo mr goldfarb himself som står bak.

2 Likes

min beste hittil

Fra nostalgiarkivet.

7 Likes

Er litt bekymret for bruken av så dyktige musikere. Vil det kunne være et fordyrende element som driver faste kostnader som igjen kan påvirke alsjekursen.

Akkurat nå virker det langt opp til 40 kr aksjen fra dagens 16.83.

2 Likes

Hektar skriver en negativ post om problemet med kjente og dyktige musikere på HO as we speak.

5 Likes
4 Likes
2 Likes