Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

(Jeg fikk så dårlig samvittighet av at du basicly hadde en samtale med deg selv) :smiley:

2 Likes

Takk, nå ser jeg ikke så dum ut.

Med Erling Ellingsen :slight_smile:

2 Likes

Enig der Morti. Det er nettopp det at de ligger så høyt på underkategorier som gjør at de stiger totalt. Det er to underkategorier som LMO viser seg frem på: Family og Role playing. I den første kategorien ligger LMO blant de 20 første i alle land med ranking hittil. I kategorien Role Playing ligger LMO blant de 10 beste i alle land. Så langt ser dette bra ut.

1 Like

Tetris var et godt eksempel og det er nettopp her prisen på appen kommer inn i bildet. Tetris koster 0,99$ som gir en estimert daglig inntekt på ~2000$.

LMO koster 4,99$ og gir en estimert daglig inntekt på ~10000$.Altså 5 ganger mer inntekt til tross for nær plassering på lista.

1 Like

Server Downtime- June 30th, 2015

[ Edited ]
OPTIONS
30m ago - last edited 30m ago
Just got a message from the lead researcher with some notes!

• The cutscene at the end of the Jacket Fort could stop working under certain circumstances. While we find a fix for this issue, we have deployed a temporary solution that will allow players to continue with the Pirate World story.

• Fixed a problem with Crikey the Kraken that would make him lose interest in fighting you if you started the encounter a second time.

• Fixed a number of voice overs that were refusing to play properly.

We’ll let you know if there are any more changes!

2 Likes

Min siste i kveld, lover!

Og i Frankrike begynner “hypen” nå.

enda mer:

LMO ligger midt på fremsiden.

Ligger øverst på fremsiden her:

Ligger på fremsiden her:

6 Likes

Du gjør en kjempe jobb Morti.!

8 Likes

Tack Morti!

Det verkar som att några här har glömt bort android.
Nåväl om vi förutsätter att det fortsätter ungefär som hitills så skulle jag tro vi har runt 1 miljon USD per kvartal i intäkter från från iOS. Då antar jag fallande försäljning av spelet men extra pengar från nya världar. Utöver det har vi Android och Steam. Svårt att förutspå framtiden men 1-2 miljoner per kvartal ett år eller två? Konservativt räknat då. För närvarande ser det ut som att spelet är på uppgång. Hur mycket skulle vi behöva? 2-3 MUSD? Känns som att det ligger på gränsen men samtidigt som att det kan bli riktigt bra om det fortsätter som nu med stigande försäljning ett tag.

Och hej på er! Jag har suttit här och läst er norska varje vecka i två år nu så jag tänkte ni kunde få tillbaka lite svenska.

9 Likes

106 i USA nå. Paid apps. Opp 33 plasser.

4 Likes

Forumaktivitet i været

Mener det vanlige er omkring 1000 gjester på Legoforumet.

2 Likes

plass nr 31 på TOP PAID Games her, frankrike Ipad;

Rett bak Spider Man 2

Rank 41 overall

3 Likes

59 i UK er bra!

1 Like

Rank 59 er nothing. TLJ som lå langt over LMO i UK genererte ikke en dritt av omsetning.

For meg er regelen grei. Jeg tar ikke i dette medmindre USA runder #25 for paid games.

Kanskje fordi de ikke kan sammenlignes. Det ene er i beta og det andre er helt ferdig.

Partial data vel og merke - fasit kommer 04.july!

1 Like

Jeg forstår kritikken fra forumet. Dette gjelder gamle spillere som har ventet så lenge på virkelig nytt innhold. Nye LMO er forandret, men det er gamle verdener som er tilpasset ny betalingsmodell og litt annen utførelse. Og selvsagt svir det at man betalte mye høyere pris tidlig i PC-versjonen for fullt medlemsskap.

For nye spillere på mobil plattform oppleves det ikke slik nå. Men Funcom bør komme med virkelig nytt innhold ikke minst med tanke på de gamle spillerne som dro det hele i gang.

3 Likes

Noen sjanse for at PVP kommer?

1 Like

Planen var at PVP skulle bli lagt til i spillet. Vet ikke hvorfor det drøyer sånn.

3 Likes