slakt fra gamingonlinux
skulle tro denne var skrevet av en kjenning… særlig vanskelighetsgraden reageres det på og tekniske problemer.
Bra det er få som bruker Linux.
Kom over en oppgave skrevet av 2 studenter fra Universitetet i Nordland for litt over 1 år siden:
Ikke så bedrøvelig som StarBreeze caset synes jeg. Funcom selger i hvertfall et produkt som lar seg spille.
23 .plass i UK nå.
https://thinkgaming.com/app-sales-data/top-paid-games/device/ipad/country/gb/date/2015-07-03/
4 plass family games i statene…
Ser de er featured noen ganger på forsiden nå
her ser man hvor utrolig viktig det er å bli featured på topp-nivå. Da snur det lynraskt.
198 i går kveld i us
99 nå
Betyr det at det fortsatt er “hope in a hanging snore” for LMO?
Hadde tenkt å redusere beholdningen litt, men tror jeg venter og ser i stedet.
USA: Er faktisk på 8 plass role playing og 11 plass family på iphone også… Samt at vi er på 61 plass top overall.
Vet ikke hva slags forventninger dere hadde til LMO, men ingen tvil om at det blir noen salg.
Tyskland er helt ute… appen har en dårlig user review og ingen positive. Skal ikke undervurdere effekten av det.
Husk at det er svært få som har ventet på LMO eller i det hele tatt har vist om det. FUNCOM er en underdog i forhold til andre som har produsert apps for Lego og konkurransen er tøff. I tillegg har det vært minimalt med markedsføring. Dette er ikke noe big bang folkens, men ikke umulig at LMO med salg i alle kanaler vil være bidraget som snur regnskapet i pluss. Når emisjon er gjennomført og langsiktig løsning på gjeld er på plass, de melder at de allokerer ressurser til nytt spill, ser det hele lysere ut. Det er ikke nødvendigvis en blockbuster som er oppskriften, men heller mange inntektskilder som dekker egen kost og litt til. (mange bekker små osv).
Leste en brukeranmeldelse på v 1.0.2 om at crash på iPhone ikke var helt borte. Stemmer dette? Salget stagnerer så lenge brukere melder om crash selv om spillet ellers er bra.
Jeg leste det samme i en kommentar.
Most talked apps on the web:
Begynner å dra seg til nå, mere spennende enn noen sinne. Ser flere som rapporterer LMO oppover på listene. Koe lim inn linken din på HO.
Vi er også på all time high på google trends, uten at det nødvendigvis er så mye å skryte av.
LMO er på vei opp, TSW holder seg overraskende bra, kostnader er kuttet… Gjeld er urovekkende høy og cash beholding er lav. Alikevel må jeg si at FUNCOM er utrolig mye bedre stilt nå enn for 1 år siden.
Du bør Zoome litt inn på siste 7 dager egentlig.
Ja det ser bedre ut, men ikke så bra ut som i din graf
LMO ligger på førstesiden under Best New Games i Appstore på min iPhone nå!
Til sammeligning, The Secret World i Grønn vs Lego Minifigures Online i blå og Lego minifigures i rød.