Er det bare jeg som føler at utviklingen av LMO har tatt mye lengre tid enn det som FC ga inntrykk av med den nye strategien sin ?
Før de eventuelt går konkurs vil jeg anta at de kutter det meste av ansatte og lar spillene kjøre videre så lenge de går i pluss.
Det som dere sier her var da priset inn i kursen på forhånd, før relansering. Q1 2015 var sist gang Funcom nevnte penger til et års drift, fra dato til kvartalsrapporten.
Til Bagger. Det jeg har sagt er at jeg synes at LMO har hatt en fin start, men at vi må ha litt tålmodighet til å la Funcom og LMO vise potensialet sitt, og at jeg tror vi ikke har sett toppen ennå, dere tror tydeligvis det motsatte at toppen er nådd og herfra kan det bare gå nedover. Jeg forholder meg til at hittil har kurven til Lmo på Ipad usa pekt oppover nesten hver dag, skulle den forsette ferden blir jo dette bra til slutt. Android gjorde jo et godt byks oppover siste døgnet, jeg velger å tolke det posetivt og satser på at vi ikke stopper på 31 plass men forsetter oppover :-)Ingen grunn til å forhåndsdømme LMO nedenom og hjem, jeg er villig til å gi LMO en sjanse.
sant sant…
Jeg heier på LMO og… Men folk må slutte å kaste alle aksjene selv om LMO bikker 10 plasser ned for noen timer og motsatt ikke gå av hengslene selv om LMO hopper 5 plasser opp i noen timer. Ingen av rankene = diamanter som triller inn på timesbasis… Altså det som betyr noe for regnskapet er om LMO er en type spill som vil henge i toppen over lang tid eller ikke (og med toppen mener jeg her aller helst top 25 for Ipad/Android og topp 50 for Iphone).
En merkelig ting er LMO sine topp-plasseringer i land som ikke har så stor betydning innteksmessig
Hva med Moldova f.eks.
i toppen på paid games og 3.plass på grossing games akkurat nå.
Det finnes flere eksempler Bahamas for noen dager siden, men er grunnen til topp-plasseringen at det selges så få paid games på itunes i disse landene at det ikke trengs mange kjøp for å toppe lista?
Ja helt sikkert. Sjekk listeplasseringen for Hellas også da. Bare for gøy.
Det viktigeste er ikke hvor vi er nå men hvor vi kommer til å havne, jeg tror spesielt at Android har mye å gå på. Det er jo ikke åpnet opp for fullt salg ennå, altså ha tålmodighet. Deg med og uten aksjer Bagger er to vidt forskjellige personer. Den ene veldig nøktern og analytisk, den andre vell litt forsiktig sagt, super optimist
Der er Jeg enig
New paid - US nr. 37 games. 74 overall.
Nr 19 i UK.
Edit: Merk at dette er for Android
Blir spennende å se i ettermiddag/kveld om den henter seg inn igjen. Eventuelt går til ny all time high.
Godt at LMO sin suksess i mållgruppen ikke beror på hvor mye det selges i Steam da
Regner med at du er litt ironisk.
Men kan vi stole på den SteamSpy siden?
Owners: 1,884 ± 983
Bare NEI
Funcom fikk inn 200tusd i Q4 på F2P MMO, som vil si LMO. Det meste av disse inntektene kom sannsynligvis fra den korte perioden i november de hadde salg på livstidsmedlemsskap. Som du er blitt forklart tidligere er det du ser på Steam kun en liten prosentandel av de som spiller. Du trenger ikke laste steam-klienten for å spille LMO, og de fleste går nok direkte til playminifigures.com og kjøper spillet. De aller fleste linker dit, og ikke til Steam. Når spillet kommer på salg hos Steam, vil du få se bevegelse i listene.
Dette stemmer ikke. Vi har fått bekreftet at LMO føres under Large Scale MMOs