wow, har de kommet med version i kina
Er litt usikker hvilken toppliste det er de er inne på. Oversettelsene fra kinesisk er heller dårlige.
Ser i alle fall ut som det er topplister når man ser hva som kommer ut av google translate. Oversatt:
Hand Tour rankings -
Look forward to the new tour
Vet ikke om dette betyr release i Kina, siden jeg ikke finner LMO på andre lister etter et kjapt søk.
så ut som de hadde flest nedlastninger på ios
Her er Android.
http://android.d.cn/game/59176.html
241 likes og 128 kommentarer. Men bare tre stjerner.
Kina er ikke blant de 5 største app markedene. Både UK, Japan og Canada er større enn dem…
Hvilken rank har de på game listen? Eneste som gir mening å se på.
“The release of the iPhone 6 has lead to record-breaking sales figures in China. As a result, China has now surpassed the U.S. in terms of the number of iOS app downloads, according to a report by app store analytics company App Annie.”
Jøss… Det er jo kult da…
Nå trenger du bare vise at LMO i den minste er på topp 100 for all games.
Mange bekker små Gordon. Hvis folk er så retarderte at kursen går ytterligere ned i q2 på bakgrunn av dårlige tall, som mest trolig kommer, så vil det se lysere ut i q3. Kommer den ned under 0.75 så er gambler da jeg en liten pott.
Tror du ikke Jebsen har ordnet seg så han også i dag samt fremover tjener på å støtte selskapet?
Hvor mange millioner ekstra blir det i q3 som følge av lmo salg? Det blir en god del.
Da burde vi vel ha sett det på listene hos appannie osv., så det ser ikke ut som det er tilfelle.
Men siden kineserne strømmet til for å kjøpe iPhone 6 bør det jo være et market der for Funcom og LMO.
Godt mulig har tar FUNCOM av børs og reduserer staben til 1/3 og bare klemmer ut 50 mill netto for å få pengene i 2016 og kanskje 25 mill i 2017… Og så endelig likvidere selskapet i 2018 og selge IPer og evt annet av verdi.
I følge denne her har det skjedd en form for oppdatering i dag :
http://www.anfan.com/wangyou/lgzrzwg/#
Kinesisk review fra i dag. 4/5 stjerner.
http://www.pgbee.com/shiwanpingce/2015-08-07/105247.html
Fant denne:
Ticker: FUNCOM
Minifigures lagger
Jeg er en både Lego minifigures gamer samt investor, og oppdaget nå nettopp at spiller lagget noe enorm og begynte og sjekke min Internett linje om den var noe som gjorde linjen treg, men linjen var rask som alltid, logget ut og inn for å se om dette hjalp men nei, så begynte jeg og lure på om det er serverne til funcom som blir overbelastet, så jeg google på “Google Nyheter” etter artikler om Lego spillet, men fant ingen så plutselig fant jeg en youtube video lastet op for 4 timer på kanalen “ToyTrains4u” som har 1 million abonnementer.
Jeg fant også ut at de fysiske figurene som holder kode til Funcom spillet nettopp har blitt sluppet (bag nr. 71010) i USA og man kan alt se dem popper opp annoser på ebay som varm hvetebrød i kveld:
The Blue Scientist asked me to come to their lab…
20 August - Community Manager (Tomium) :
"Q: What is coming up for LMO? Do we get a new place to do battle?
A: As we briefly touched on in the Ask the Devs feature, we are almost ready to release our next content feature, which we call the Monster Trials. The Monster Trials are a short sequence of playfields, much in the light of what you’d find in Lost Creations, but with a couple of new surprises. "
Ny review
“As this is something I’ve been playing with my son, we’ve not had the time to hit the endgame content (randomly generated dungeons called Lost Creations), and as such there’s no score at the end of this text. What I can say with certainty after several hours spent with this MMO-lite, is that it’s child-friendly and gently entertaining. The youthful audience that this game is aimed at will enjoy it, and no doubt they’ll plague their parents for more and more of the Lego Minifigures found in the game, because collecting is at the heart of what makes this such an interesting proposition.”
ToyTrains4u (1million+ subscribers) har postet en ny video med LMO.
enda en youtuber med nesten en mill subs er ansatt
Snart september
"
• As part of the release of series 14 we will run a free promotion for the initial install (Pirate World) on iOS. There will also be a discount campaign on Steam and PlayMinifigures.com for PC, Mac and Linux.
• Funcom and Intel are working on a series of short, funny and shareable videos built around LEGO Minifigures Online and the Intel hardware, and these are planned to go live in September.
"
Er spent på hva de får ut av salget på LMO… er optimistisk der siden jeg vet at mange synes LMO er for dyrt på PC
Tviler… Det nye konseptet som teller tror jeg.