Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Ja det også selvfølgelig. Men har en følelse av at LMO kan bli mye større på PC bare de senker prisen…men vi får se. I tillegg får de også omsider bred promotering fra Lego sin side. Og disse filmene de skal lage med Intel kan jo bli spennende (litt som de filmene som man har med Angry Birds?).

Genialt at Funcom også skal forsøke å få Dreamworld integrert med andre spillmotorer. Da kan vi få se virkelig store endringer i alle spilla deres.

2 Likes

:hand:

Jeg er villig til å gi LMO en sjanse til før jeg avskriver det helt.

1. La de slippe de nye minifigurene
  2. La de nye serie 14 komme ut, salget av LMO Pirate World vil muligens bringe LMO inn igjen på listene, skulle det skje kan vi jo håpe på en liten boost. Slippet av The Park vil skape blest om de andre spillene til Funcom, alle monner drar osv.
  3. Kidsa og familiene er ferdige med ferie og maset før og etter skolestart, det blir mørkere om kveldene og møkkaværet kommer like sikkert som høsten og gir mere innetid Funcom må sørge for å synligjøre LMO for kjøpergruppen igjen, de hav vel i grunnen ikke gjort en dritt så langt.

Synes ellers att Funcom har vært noen skikkelige amatører i forbindelse med release av LMO. Bare en enkel liten ting. Spillet skulle ha hatt mindre bugs, de skulle hatt klargjort Android for flere devises, latterlig att så få kunne spille det, tror att det ene kunne ha dradd med seg det andre( IOS, Android, Pc. Hvorfor sørget de ikke for å få flere bra anmeldelser, det burde være en smal sak, ikke 100% stuerent men de hadde bare gjordt det samme som mange andre.

1 Like

Flott att du gadd å lese det jeg skrev Onns, men du trenger ikke å kommentere det jeg skriver, jeg leser noe av det du skriver men har sluttet å kommentere deg, du er stort sett bare enig med deg selv. Helt ok vis du ignorerer meg.

3 Likes

Det er i gang…

(0.19) for å bekrefte at Online kodene til FUNCOM er i posen med reklame for LMO.

3 Likes

Fatter ikke hvorfor de ikke releaset til PC og nettbrett samtidig :confused:

5 Likes

https://community.lego.com/t5/MINIFIGURES-ONLINE/Server-Update-31-Aug-2015/m-p/13027656#U13027656

"Hi everyone! The servers will be coming down for an UPDATE today, 31 August, at 10:00 AM EST, 1400 UTC. This should take about two hours. I asked the scientists what was being done, and the orange scientist said:

"The Monster Trials are going to open! Find entrance Tickets by completing Area Quests or finishing Dungeons and use the tickets to enter the trials! The content of the Trials automatically scales to your level, so you can do them at any time regardless of how far into the story you are! The Monster Trials entrance can be found in the LEGO Center. Give it a shot!

Also, Series 14 is here! Party Redeem your Series 14 minifigure bag codes or run the Monster Trials to unlock these terrific 16 new minifigures!"

I know you can’t wait to try it out, but the servers will be back up as soon as the Scientists check everything out!"

9 Likes

Endelig litt flere ting å gjøre i Lego Center. En etterlengtet oppdatering :+1:

5 Likes

Da er salget i gang.

http://store.steampowered.com/app/324790/?snr=1_7_7_weeklongdeals_150_2

6 Likes

Foran TSW på bestselgerlista nå :smile:

2 Likes

Haha… er du sikker på at det er noe du vil hause :wink:

2 Likes

Den er jo ikke engang på topp 100

2 Likes

rolig nå karer, la oss snakke om plasseringer torsdag- lørdag denne tiden tror bildet har endret seg litt da, vi har nok krabbet oppover listene betraktelig innen da. :grinning:

Nei men det er tidlig enda, og 145 spill som er på salg. Så vi får se skal jo ikke så mye til før de får et bra salg. Spillet koster jo enda en del.

Hadde vært moro om LMO hadde solgt så mye att noen hadde fått seg en nesestyver. Hadde redda dagen min ivertfall :wink:

3 Likes

Ja de burde lagt seg på -95% da hadde de solgt så mange kopier at de hadde kommet topp 10…" Omg omg se alle sammen, en blå ball, nå er verdien av Star…ehhh… Funcom 400 mill NOK mer"… Hehe :stuck_out_tongue: