Går oppover;) Nå 12. plass på MMO.
Dream on… Tror at noe av signifikans er på gang først når vi er på topp 10 lista overall…
Det er vel greit å vise at det beveger seg oppover, og at det ikke står stille eller går nedover?
Ja bevares Jeg har bare ikke troen på LMO mer. Eneste jeg lurer på nå er hvor mye de kan få solgt spillet for nå… Og hvor mye de kan tjene på Dreamworld lisens leie i etterkant.
Husk at Dreamworld skal utvikles til å inkludere 3.parts spillmotorer. Da kan Funcom ta i bruk det beste fra DW og det beste fra de andre - og skape noe helt nytt.
Hmmm. Hvor har du lest det?
Gordon du må aldri miste trua
Oppdatering er enda ikke kommet i newsfeeden på steam, så dette kommer bare til å øke
Jeg tror Funcom håper at andre utviklere skal være mer interessert i å kjøpe/leie dreamworld hvis Funcom kan vise at DW støtter Unreal Engine og senere Unity3D.
Da er dreamworld alt man trenger for å lage et MMO/Coop -spill med en grafikk-engine man kjenner fra før.
Time will show…
Noen som vet om Funcom har åpnet for flere devises på Android for LMO, eller er det like begrenset nå som ved release
Jeg tror de har åpnet for de fleste devices på android, noe de gjorde like etter launch. Jeg har testet på intel, nvidia og på telefonen som har qualcomm. De har derimot ikke åpnet for mer enn piratverdenen, noe som gjør det uaktuelt på spille.
Her er jeg for en gangs skyld enig med deg Onns. Ellingsen burde vært kasta på hua ut av Funcom for mange år siden!
Salgssjefen er vel også fortsatt ansatt på tross av økokrim siktelse?
Han var jo sterkt mislikt av community allerede etter AoC, og så får han fortsette i en sånn stilling…? Eksempel på dårlig ledelse…