Lego konsernet går i hvert fall så det suser
Ser ut som fete små amerikanske barn våkner opp i USA nå… LMO klatrer litt videre på lista nå…
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Vi er rike… !!!
Hvis vi nå bare legger på oss 20% fra dagens nivå hver dag over den neste måneden så er vi oppe på 5220 spillere Det hadde vel vært greit nok ?
lol tror ikke det funker slik!
Lego Minifigures serie 14 (Halloween edition) nevnt i Lego Magazine:
synes at de prøver nå hvertfall…
De prøver men ser ikke ut som om de får det til. Ser vel ikke magisk ut på iOS heller selv om det er gratis å laste ned første verden.
Akkurat det er litt rart synes jeg. Spillet er godt nok til å lastes ned gratis i mye større antall enn det gjøres nå. Kanskje størrelsen på klienten spiller inn? Manglende markedsføring?
PvP kunne ha hjulpet tror jeg.
Too little too late.
Liker ikke funcoms måte å lansere en dårlig løsning først og så teste at denne ikke fungerer, og så prøve noe nytt og tro at masse nye kunder skal strømme til.
Dessuten ødelegger du community ved å forandre betingelsene hele tiden.
PvP tror jeg ikke ville hjulpet. Dette handler om at produktet ikke finner sin kundegruppe. Sånn rent spillmessig så er vel dette rimelig mye bedre enn mye annet tull man laster ned…
Når det gjelder kommentaren til Holmes om å forandre betingelser hele tiden så forstår jeg ikke hva han mener. Varemerket til Funcom har vel vært too little too late i alle år. Men nå prøver de hvertfall det de kan… og det rimelig nådeløst nå med en gang. Liker det bedre enn at de bare knøler på mednoe som åpenbart ikke virker. Når de treffer så merker de det tross alt ganske fort tror jeg…
Sensortower tall fra august er iallefall kommet:
Nedgang fra 6.9K nedlastinger i juli til under 5K (som er det laveste som registreres).
Ukentlige forumlikes på LMO er 62. Mot over 200 da betaen begynte og ca 120 da spillet lanserte i oktober.
Kunne ikke finne LMO på play store lenger? Er det tatt ned?
LMO er rett og slett en liten katastrofe. Tenke seg til at funcom har brukt opp mot 10 MUSD på dette spillet…
De fleste kunne forstå at en f2p modell der det lønner seg å kjøpe fysiske figurer ikke ville falle heldig ut for Funcom. Å åpne opp første verden gratis synes jeg også er ganske åpenbart. Det samme gjelder mange ting underveis som chat osv. Siden de har en metode for å teste dette underveis virker det som all rasjonell tenking er fraværende.
Men først og fremst savner jeg en visjon for MMO aspektene ved spillet og jeg synes også det faller mellom to stoler når det gjelder pc og tablet. En litt merkelig hybrid som ikke fungerer optimalt på noen av plattformene.
Jupp… Royal Fuck up Derav dagens pris…
Glad de har forandret fokus fra dette til sine egne IPs og de mulighetene det gir. Når det gjelder LMO, så er ikke spillet i seg selv dårlig. Datteren min likte det og jeg tror mange og som har testet det synes at det er mer enn OK… Men saken er at spillet treffer ikke helt et godt marked… Og så må man igjen løpe etter på etterskudd fra første start. Men det sagt, historien har mange eksempler av latterlige små grep som ble gjort og som pluttselig forandrer alt… Det kan fortsatt skje (1% sjans for det?), og da skjønner vi nok alle hva som vil skje med prisen av FUNCOM… Saken er bare at de som kjøper FUNCOM i dag må ikke kjøpe av den grunn, de bør kjøpe for de tror at de kan komme seg ut av denne gjørma med den nye strategien.
Jeg har bare kjøpt en dash fordi jeg liker lotto Kan fort skje noe med salg av assets og/eller annet som sender oss inn i en langt bedre situasjon… Gjeldssanering til og med ville hjulpet på det
Hepp hepp… Stadig høyere bunner
http://steamcharts.com/app/324790
32 maks i går… Skal vi legge på oss 20% TIL I DAG…!!! Nå må de passe seg… fortsetter de som dette så blir det jo business til slutt… 20% opp hver av de neste 10 dagene nå vil ta oss til over 200 samtidige spillere
Neida fra spøk til alvor, hvis man skal ha noe som helst slags håp for LMO nå… Så er det hvertfall for min del å se hva den forsideplassen hos LEGO gjør med tallene. Vi har fått en permanent plass på forsiden av Games siden nå… Langt bedre enn sist etter min mening. Skal man håpe på noe, så er jeg spent over hva dette kan gjøre med tallene…
Vel du sa too much too late… Det stemmer jo ikke… Her klemmer de i såfall til med too much too soon. Jeg er personlig tilhenger av å gjøre ting kjapt fremfor denne idiotstrategien og skal vente å se et halvt år før man gjør noe… Treffer de nerven så får de dette på bena nå fort og tidlig… Jeg tror selv ganske bestemt at de ikke klarer det… det er liten sjans for å få dette til å fly… Men så er nå heller ikke dette grunnen til at jeg har kjøpt et lodd…
det er egentlig bedre med høye salgstall på steam en på appstore
Jeg merker at jeg bare blir deprimert av dette - at de aldri lærer!!! Jeg mener folk her på forumet - og da tenker jeg spesielt på veteranene Alex, Holmes, Gordon, Onns, Christian - kunne ikke dere tatt initiativ til et møte med Funcom. Jeg mener seriøst at mange av bidragene deres her på forumet burde vært obligatorisk lesning for Funcoms ledelse - og nå står de på tampen av lansering av nytt spill - og det skulle ikke foruandre meg det minste at alle både tenkelige og unevnelige feil som tenkes kan vil inntreffe under lansering av The Park - så Gordon - please send en bekymringsmelding til Funcom og be om et møte - der vi småaksjonærene kan lufte våre bekymringer. Kommer sikkert ikke til å funke uansett, men ville bare nevne det.
The park virker mer gjennomtenkt i hvert fall