Hvis du tror de har 12k online til enhver tid hva estimerer du totalen til ?
150k-200k spillere hvis jeg må tippe.
Med 200k spillere tror jeg økonomien til FC hadde vært en del bedre
Husk at det er et nisjespill som har mange trofaste brukere. Mange tar det kanskje fram en gang i blant. Er spent på ditt eget estimat/tips?
Det jeg er spent på er hvor mange av de eventuelt 200k +/- som har ett forhold til “The Park” som blir med på denne moroa når dette er lansert, har du sett Rocky og liker’n ser du oppfølgerne også…
Jeg tror 50k er nærmere fasitten enn 150-200k.
Blir ikke det samme men CCP games (de som har eve online) hadde ca $75mill i inntekter med 500k spillere.
Det er abonnement på Eve…ikke B2P som TSW.
Er lurt å sjekke fakta før du prøver å håne andre.
Ikke jeg heller. Samtidig som tidligere påpekt så er Kvartalsrapportene ganske klar på hva TSW omsetter for og hver steamTSW spiller betaler ikke 2000 kroner kvartalet som Onns vil ha det til
Det er nok mellom 750 og 1 mill som har spillet tror jeg. Men tenker at antallet spillere som dropper innom spillet nokså regulært er omlag 50 til 100 k. Noen ganger når det legges en interessant ting ut på forumene så har over 50 000 vært innom på notime. Det er ganske betydelig med spillere i TSW klubben. Det er det som i hovedsak holder Funcom i livet.
Det var jo derfor jeg sa at det ikke blir det samme
Uansett så er det nok en god del som velger å kjøre subscribtion i TSW og i AOC/AO må man vel ha subscription for å ha tilgang til alt
Jeg snakket for øvrig ikke om “regulære spillere”, det der blir et definisjonsspørsmål.
Nå må FUNCOM passe seg eller så begynner de fan meg snart å tjene penger på LMO
52 på Games Germany… langt popover listene i andre markeder og (US skjer det ingenting i ennå)…
mange mange flere i Europa osv… hmm. Må følge med nå igjen. Er LMO featured eller er det bare rett og slett LEGO eksponeringen som har sånt impact?.. Altså det er en ting å være inne på top 50 for paid apps… Men å være top 50 på Free Apps… Da lastes det ned rimleig mye… må se mer på dette i morgen…
Android står fortsatt på 1000 til 5000…
virker bra om LMO klarer å stabilisere seg top 40
Ja herregud… Det er jo råbra når det er på free games listen
Men hvor mye penger blir det av det?
Funcom har fjernet cash shop og kan vi anta 5-10% kjøper neste verden (eller alle de andre).
Positivt at dette spillet kommer tilbake på listene. Spillet er bra nok til det.
Featured på iTunes hjemmeside igjen - under “beste nye oppdateringer”.
Vet ikke hvor mye penger…
Har ikke regnet over det… Skal se om det holder seg noen dager så regner jeg på det dersom det blir aktuelt.