Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Når jeg sjekker siste uken for LMO(ipad) på appannie så får jeg opp at beste plassering er #80 ( grossing ).
Hvis du ser på den grafen din så ligger den vel omtrent midt mellom 1 og 200 så mellom #80 og #100 stemmer bra for de siste dagene.

EDIT: ser at beste plassering for family games er #71 som den hadde 16 okt. Grafen din gjelder vel role playing hvor de ligger litt lavere enn på family games

Beste var # 71 … for 2 dager siden

Nå ligger den sånn #88… etter at den var innom #102 i går. Krysser finger for at spillet rugler popover. Topp 100 på Grossing er en mye større deal enn topp 100 free eller paid. Eneste er at Family gruppa er litt svak. Vi får følge med.

EDIT: Ja stemmer de er inne på Role Playing lista og… my mistake.

Hvorfor sier du da at den var topp 10 ? Skulle jo nesten tro du prøvde å lure folk… :wink:

Ja blir interessant å se hva de sier om LMO (+ The Park og TSW ) på Q3 presentasjonen.

Det blir det. Jeg satt over Q3 presantasjonen i 2013. Tjente grøvt på rallyet i etterkant. Positive tall i en FUNCOM rapport er eksplosive saker :wink: . Dessuten så håper jeg de sier noe om sitt nye spill og hvordan The Park gjorde det.

Heyhey… #61 på top grossing i UK . Heftig :stuck_out_tongue:

Det innebærer faktisk at det er kunn 7 paid family games forran med tanke på omsetning i UK… Ikke værst…

1 Like

og hva ligger den på hvis du ser på alle spill ? :wink:

grossing? vet ikke… Men grossing er en jævlig heftig liste… Da er det mye coinz som renner inn når du er grossing listen… LMO har aldri hatt en veldig høy plassering på en slik liste… De var synlige husker jeg i de strieste download periodene som pågikk. Men ikke mer enn det.

EDIT: Av alle spill som kan krype å gå nå i UK så er LMO på ~500 plass av det som raker inn cash. Synes ikke det er så ille. Til sammenligning i forhold til paid games (som LMO var på før) så er det nå kunn 79 Paid spill uansett genre forran LMO når det kommer til omsetning. Skulle ikke klaget om vi kunne ligget der hele tiden… blitt litt småpenger av det. I tillegg så gir det og fin eksponering i appstore.

Sjekk :

Lego med 300k følgere, Twittrer om lmo :

https://twitter.com/lego_group/status/655700019312390145

2 Likes

aha…

Virker !! :wink:

Fortsett LEGO… Fortsett :smiley:

2 Likes

Om Funcom mot alle odds skulle komme i en situasjon der lmo salget går nok opp, til at det generer nok inntekter til å betjene gjelden som er opparbeidet, da kan det fort bli halleluja stemning

2 Likes

Når du klikker på LEGO Facebook på denne

Så kommer du rett til denne

https://itunes.apple.com/no/app/id904929604

De har fått noen fine reviews på topp der… og så er det jo altid flott at TLJ er synlig nede i hjørnet :wink:

2 Likes

fant denne for å vise tablet play… mens jeg lette etter noe annet på nettet…

Satt og rotet rundt litt mer med ting… Den der LEGO_Group twitter kontoen er bare helt vill… Så de har 300 k followers… Her er en oversikt over hvem disse followerene er:

9.1% har over 1 million followers… WTF? Folkene som du når ut til er jo bare helt helt helt sinnsykt… Og likevel så driver LMO og surkler nede i gjørma… :confused: … Den markedsføringen som har vært brukt på dette spillet er bare BazookaGærn. Om de bare kunne få et element inn i LMO som ga litt apeal så ville det rimelig fort tatt av. Men av en eller annen grunn så er det så forbannede vanskelig…?

3 Likes

Ser ikke ut som det er VR-support i spillet pr i dag. Men Joel har et nytt spill på papiret om ikke annet :slight_smile:

https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?94137-The-Park-amp-TSW-a-F-A-Q&p=1971023&viewfull=1#post1971023

2 Likes

[quote=“Gordon, post:1728, topic:189, full:true”]

Er altfor få oppdateringer, og det er ingen fra funcom som hinter til større oppdateringer i horisonten heller. Da faller interessen fort. Få PVP på plass og gjerne tillat egne navn og annet moro. Men det kommer dessverre aldri til å skje på grunn av Lego - selv om de tydeligvis tillater alt i Lego World.

Edit: På pluss-siden har de ikke kjørt rabatt flere ganger på Steam og har heller ikke satt ned prisen. Kan det tyde på at spillet selger OK?

Hell yeahh :stuck_out_tongue: Koe !!

Fant denne nå nettopp ser ut som LMO har ligget hele helgen gjennom på topp grossing Family som #37 i Frankrike… Seriøst, folk hauser for lite når vi går glipp av sånt. Du kan se under at den kom nettopp ned til noen og 70 plass. intrigued

2 Likes

Er jo faktisk featured i enkelte land for tiden

4 Likes

Jadda gutter… UK, Verdens nest største marked… #63 family games :wink:

Om du har lyst å tenke tilbake på launch da LMO var et paid game så er det altså kunn 8 paid games forran LMO (på family altså)

Om du ser på alle games grossing overall så er LMO nå på # 454 plass… (med referanse til paid games #78)

2 Likes

Da jeg har sagt at LMO ikke var død, så har jeg fått huden full av piss fra alle, puster’n enda?

2 Likes