Vel dette er ingen seier… Men hvis de kan rugle seg oppover til stadig høyere plasser så er det det man kaller vekst. Men den markedsføringen bak LMO så er det fan meg mer imponerende at spillet ikke responderer i salg enn at det gjør det. Vi får følge med fremover paralelt med alt det andre som skjer.
Thats when you know you are geting reviews from kids…
Stakkaren prøver å gi en bra stemme til det beste spillet ever, og i stedet så har han endt opp med å gi en stjerne… hahahaa… men sjarmerende likevel
Oi i Helvette gutter våkn opp…
# 53 på grossing family liste UK… Kunn 4 paid games forran (referanse for å sammenligne med launch). Nå er det ikke kødd lengre. Begynner virkelig å lure her. ATH på grossing i UK… Ikke langt unna hvertfall…
På vei opp i USA og, men fortsatt mye lengre ned uansett… UK er nest største marked, vi får være happy med det og
Hvilken plassering på grossing (ikke family) UK nå sammenlignet med forrige “high”?
tror toppen de hadde tidligere var rundt 300 (paid apps kommer aldri høyt opp som du sikkert husker)
Nå ligger de 400…
No instant fix… Men fortsetter det som nå så er det intet annet enn å bli fornøyd med… SPillet er jo kasta i søppla i regnskapet hvertfall
648 nå mot 222 ATH i alle kategorier
453 nå mot 179 ATH innen kategorien “Games”
Grafen din har ikke samme oppløsning som datapunktene i Appannie… Var oppe på 390 på det meste i dag. OG DET er jævlig bra. På family så ligger LMO der fortsatt nå… # 59 som cruizing altitude…
Videre du glemmer et vesentlig punkt. LMO er nedskrevet med 25 Mill NOK siden Juli. Og selskapet er priset ned 100 mill NOK i verdi. Nå må vi bruke hodet litt selv om man har kjøpt StarBreeze…
ja alle sammen selg SB for å kjøp det norske kvalitet selskapet Funcom!
Jeg bare svarte på spørsmålet
Alle games ble litt for hausete for deg… ? Nyttig med samme liste som facebook, twitter, snapchat osv er på?
I all games så var LMO oppe på 390 plass for noen timer siden. Men ikke bekymre deg jeg tror nok vi skal komme over det før Halloween. Og da skal jeg poste med sirlig presisjon om alt det…(Husk på å ikke rope haus da…)
MEN Starbreeze det er fan meg saker å sitte i nå. Skikkelig godkjøp, nevermind at PD2s community er i fullstendig oppløsning, og spillets salg også er underperform. Vanskelig å bli klok på deg.
Har den med også
Nei har du det… Synes den lista med Snapchat er bedre, Kan du ikke heller bruke den Man kjenner klanen på gangen her i forumet
Og jeg synes at du bør holde deg for god til å snakke om spill når man skal sjekke hvordan LMO ligger ann…
Husk at det er ikke nødvendig å hause et fair bet
@Gordon jeg skjønner ikke hvorfor det virker som om du tar det personlig når @holmes poster noen ranking-grafer for LMO? Praktisk å kunne gi folk et oversiktsbilde over LMO-salget i tillegg til dagens snapshot? Ellers blir det jo litt vanskelig å sette det i sammeheng.
Uff! Fakta!
OK, glemte meg av et øyeblikk. Kunn Starbreeze vi snakker om her på forumet. Dere er nå ganske selektive i hva dere synes det er verdt å oppfatte som negativt og positivt. Nevermind den største shit storm i historien for PayDay2, men å sitte i Starbreeze er lurt… hehe… FUNCOM som shavet av 100 mill NOK i verdi på LMO fail meldingen i Juli (og nå ser det ut som LMO ikke er helt død likevel) er det ikke lurt å ta lodd i…hehe… Forstå den!!
17 November er D dag for StarBreeze spår jeg. Når cash beholdningen ligger på noen og 60 mill SEK og man begynner å stirre realitetene i hvitøyet med et rødt regnskap da tror jeg det fort blir travelt med å lette litt på trykket. jeg unner ingen er dårlig investering, men arrogansen fra klanen når nye høyder? Kanskje det er dags for at noen blir jekket litt ned?
Statistikk kan du bruke på så mange måter. Når du legger lille LMO inn på liste med snapchat, facebook, whatsapp, tinder, lommelykter og alt annet mellom himmel og jord for å få noe som høres gruelig dårlig ut… Vel, det er da man vet at man har tatt medlemskap i klanen… Klanen for snøblinde investorer i store svenske Bobler. Enjoy gutter.
Gordon, du har veldig piggene ute for tiden… Bare et vennlig hint