Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Glem LMO på PC i steam hvertfall…

Her er det jeg tror du heller skal følge med på. nummer 72 igjen…

1 Like

Enig i det, det var 9 stk da eg så i sted, eg også skjønner jo at det ikke er noe å snakke om :smile:

Men det er liv laga for lmo ifølge app annie

1 Like

Er de som har kjøpt LMO mere fornøyd med spillet nå på ios enn de var tidligere? Var mange negative tilbakemeldinger tidligere.

2 Likes

Eg tror lmo er med å bidrar bra om dagen :

1 Like

Ja det er vel nok til å dekke ett par kasser pils til julebordet :stuck_out_tongue:

Sverge gutser opp igjen. 19 plass

UK… Gutser opp til 64 plass. Var enda lengre opp i går… Det som og er enda finere er at det ser ut som der er en trend… og den går Opp :slight_smile:

3 Likes

mye dårlige reviews i de du poster da?

Sensortower var nede i 486.000 dollars noen dager siden, er nå i 519.000 dollars. Stiger daglig om ikke mye så på riktig vei.

2 Likes

slutt å mas om LMO.

USA og GB de to desidert største markedene for LMO så langt ser det slik ut;

USA;

GB;

Forklar meg hvordan ca 1/5 (USA) og 2/7 (GB) i positive reviews skal klare å generere noe inntekt? Det eneste de gjør er å kjøpe starter verden og så gå inn i appstore og dømme spillet nord og ned!

I snitt har det vært rundt 5K eller mindre downloads og estimted revenue per month Worldwide siden spillet ble lansert. Så 5-6 mnd, la oss si 6, x5 K $ = 30.000$ i iOS store i følge sensortower.

yaaaaay går retta vegen!

Ser for øvrig ikke noe klar stigende trend i category ranking history heller. Ser ut som en horisontal stuck in the shit (k)anal.

2 Likes

Glemte Norge da, lurer på om de er påvirka av forumet? ;

16:1 i positive score!

(rank 50-300 i gross salg) - og morsomt nok er Norge det 3dje største markedet. Sier sitt…

2 Likes

@irathi : Nå må du ikke ødelegge hausingen!! Alle kan jo se at LMO,TSW og The Park selger noe sinnsykt for tiden :wink:

4 Likes

Tror ingen sier at det selger sinnsykt. men ja det selger… Men jeg antar at appannie er fullstendig ubrukelig når det viser plasseringer som kryper opp for LMO ?.. lol :slight_smile:

Folk holder jo på å ta av når TSW/The Park nærmer seg #100 :stuck_out_tongue: Men er helt enig med deg… Alt tyder på at LMO er på vei oppover og selger bra i Romania, Slovakia og Ukraina.

1 Like

Hva med Sverige da… teller ikke 19 plass?

Pengesterke land som har mye å legge igjen!

1 Like

hva med UK, teller ikke Verdens nest største marked heller nå? 60 plass er kanskje litt sånn ubetydelig? :stuck_out_tongue:

Tror vi skal se på Games istedenfor Family Games :slight_smile: Når det er sagt så lurte LMO seg inn på UK topp1000 på både Games ( #432 ) og Overall ( #536 ) i går …

2 Likes

Lykke til med funcom investeringen @Gordon

Lotto er lotto.

1 Like

Det 432 mestomsettende spill av alt i hele verden i UK er faktisk en del… Og LMO har ikke vært mye høyere tidligere i UK… Men du… Har en ide, la oss se på Overallista … Alle ting, tutti frutti rubbel og bit, la oss se på tinder, snapchat, facebook alt man kan tenke på… Hmmm fortsatt 536 plass… Du overbeviser meg ikke om at dette ikke skal gi oss noen omsetning…