Durer på videre i Italia… LMO trenger ikke bli mye bedre nå før det blir litt småkroner av dette… Noen Mill NOK inn her i kvartalet vil hjelpe dem å karre seg i plussen…
LMO lugger høyt å Family listen i Belgia og…
Liker og en negative review i Canada… Er en kid som er misfornøyd med at han lasta ned spillet og ble “hooked” og nå må han betale for å spille de andre verdenene…hehehhehee … Yess!! Er det ondskapsfullt å le av slikt
Føler meg litt ond… Men det er jo business og
Absolutt enn spennende trend vi ser på Lmo nå, uk og USA peker oppover på grossing, danskene er også begynt å legge inn noen kroner, Italia, Belgia…tja, spennende
LMO var nede på 486.000 (husker det for hadde 486 i gamle dager), den har snudd nå på sensortower, 500 i dag
Grattis gutter… Der vbar LMO på 48 plass i UK (family grossing lista )
Nå begynner dette å lukte litt karer ;)… Det er vel ATH i UK tror jeg…
US nærmer seg top 100 grossing Family game… Jeg tror vi bare skal gi dette 1 mnd eller 2 nå så kan det godt være at de krangler LMO inn som et product som faktisk etterhvert blir brukt og omsetter tålig bra.
Kanskje hvis de oppdaterer spillet oftere enn 1 gang i året.
hahahaa… Synes ikke de skal bruke mer tid på LMO… Ikke før de ser at de får litt action der. Så dette nå er bra…
Stadig noen land som ypper seg når det gjelder Lmo, nå er Latvi og Ukraina begge på topp 50 på Grossing lista, IpadSvierge og Irland turer oppover…blir det noe peng av det ?
edit: eg så på feil, sjekk Grossing nå da!!!
Det blir det ikke så mye pr land men mange bekker små osv.
Eg tror det er mer store innsjøer enn bekker små
Ukraina Overall på 90, games 55 , family games 8
Norge og danmark 48 og 59 på family games, Uk 83
Har observer det der daglig… Men folk har blitt gjort opmerksom… Det virker som folk tar det med et skuldertrekk… Uansett Ved Q rapport kommer fasit… Da kan det bli morsomt for oss som har bigset litt innpå med aksjer
Joda men selv små bekker kan gå over sine bredder i vårflommen og (gjøre store ødeleggelser), i dette tilfelle store inntekter
Da er LMO inne på top grossing lista til familiene i USA. Det blir penger av dette… Spørsmålet er bare hvor mye… Noen som har lyst å prøve seg på en prognose? 97 plass… Bare en gang tidligere har vi vært så høyt… Nå er vi nære ATH i USA og
Oki… en trend
LMO
De er hele tiden 2-3 land som ligger høyt på grossing lista på lmo, se nå på sverge ?
Det må da bli noen kroner fra lmo.
I Q3 når lmo ble lansert på tablet, så ble det self bra salg i starten da det skulle prøves før man visste om det var bra eller dårlig.
- så var det labert en stund, men siste ukene har det altså vert mer aktivitet igjen, å det må da være nok til at gir litt mynt i kassa
( nei ikke nok til Jebsen )
Aldri før har eg vert mer sikker på ett positivt resultat for Funcom, i både q 3 og q 4.
Jeg tror også q3 blir bra. Funcom har fått kontroll på kostnader, og får greie inntekter fra eksisterende spill. LMO drar nok inn litt. Vi fant vel ut at det var noen hundre tusen USD i q2 (husker ikke hvor mye det var nå), så det er vel mulig det blir noe tilsvarende i q3.