Skal prøve å ta det rolig, men eg sliter litt med at eg lett mister kontrollen, da sluker eg lett i store jafs.
En svakhet eg har
Men Funcom får urettmessig mye dårlig rating på appen til LMO. Det er kidsa som blir fornærma når appen ikke funker på iPhone 5, når det koster penger etter første level og sånt tull. Nå er det faktisk gått så langt at de burde kjøre på internt for å få rata spillet høyere, eventuelt kjøpe seg stemmer som de andre større gjør. Svært få orker å spille et spill som har bare 3 stjerner.
Funcom samle troppene internt og få de til å rate spillet der det hører hjemme!
Kidsa driter i stjerner når de skal ha spill…
Dont worry
Hva er denne youtuben Kronn?
Er vi i ferd med å se Lmo ta av ?
njaeeeiiii… Synes ikke helt det… men LMO har yppet de siste ukene i UK og France, Akkurat nå er den full fart opp i USA. Det er litt spennende, Tror kanskje de tenker litt sånn at de må forbid en kritisk masse blant kidsa inne i spillet før det beginner å bli sånn greie alle ungene vil ha… Vi får se om de lykkes. Fortsetter de å pumpe på med markedsføring som nå helt inn mot Jula så kan det kanskje lykkes…
Hvis markedsføringen og bare fortsetter så kan man jo og kanskje tenke at de ser at den virker…
Det er klart det er forskjell på mangen views på YouTube og salgstall, men med så bra marknadsføring som vi nå får/ har, så er det lite som skal til for at salget også øker.
Verdien til regnskapsverdien til Lmo er jo lik null, er ikke veldig mye som skal til for at de gir en positiv effekt.
Nei klart… det gjør vi kanskje allerede… Men på et eller annet punkt så vil dette bare ta av av seg selv… Fordi mange nok barn har dette installert… DA blir det interessant (om vi noen gang kommer dit). Men så lenge de holder på så nærmer vi oss… Snart er vi på top 10 grossing i UK… Håper de har en serie 15 som kommer ut til jul…?
Jadda… de har et holiday theme… Januar er det ny serie ut , men de kommer alltid noen uker tidlig ut så vi får nok litt romjulsaction her
http://www.thebrickfan.com/lego-collectible-minifigures-series-15-71011-official-list/
http://www.thebrickfan.com/lego-collectible-minifigures-series-15-71011-sneak-peak/
Ett ok the park salg nå, ilag med ett julerush på Lmo, så skal det bli artig se hva Funcom klarer å sitte igjen med av resultat på bunnlinjen.
Tsw har nok gitt noen kroner i kassa også, er ikke umulig at 2015 blir ett år med pluss tall.
Tenk deg dei overskriftene det ville ha gitt
Snart er LMO på topp 10 i UK skal du se og det tror jeg er nok i seg selv
Over 600k visninger
608 013. Søn 0850
LMO - https://sensortower.com/ios/us/funcom-nv/app/lego-r-minifigures-online/904929604
skjer nå litt da USA nesten i topp 100 på family. UK ser ut som de patcher opp ny versjon
LEGO MInifigures Online - МИР МИНИФИГУРОК!
261 117 ( lørdag kl 1928 )
261 243. Kl 2028
261 470. Kl 2228
268 587 søndag kl 1945
Om det bare kunne vert salgstallene på Lmo
Da kom det vertfall 7dollar i kassa :
cool101969 has LEGO Minifigures Online 24 Oct @ 5:58am
you huys wont belive it (yess you will) i went to the store bought 2 minifigures for about $7 dollers and i got the same fig in each bag… wtf
Hahaha… Yes!! Husk på at appstore skal ha 30% da ;)… Slutt å haus!!! Hehe…
LMO har søren meg klart å få positive reviews av kidsa I frankrike
Jadda!!! #19 på family I Italia… #37 på RPG…Fan det er bra !! denne gang knack den der grafen opp ser det ut til :D. Positiv review og ;)… På Italiensk, sverger på at det ikke er meg
Ser forøvrig at bunnene er stadig høyere … det må da være greit?
Unnskyld bare litt mer LMO haus nå… Bikket review på 3.8 nå. 327 g+ likes på Android… Det tikker og går fremmover. Må da vel snart flippe over 5000. Gleder meg, spillet blir mye mer synlig da i søk…