Hvem har sagt at de ikke kommer til å selge “nevneverdig av The Park” ? Det jeg har sagt er at de ikke har solgt noe særlig til nå men den viktige perioden er rundt launch og får de gode reviews så kommer de selvfølgelig til å selge.
frykt for konkurs
De var for meg like mye i faresonen i sommer som nå… Kanskje til og med mer…?
LMO ypper igjen i UK… Når skal vi inn permanent på top #50 ?
Skjer det at lmo viser tegn til å likevel bli en kassasuksess etterhvert, så kommer eg til lempe ut det meste eg har av andre aksjer, å gå all inn i Funcom, kjenner det vibber litt med tanken
Vi vet ikke hva som vil skje, men LMO er jo regnskapsmessig kastet i bøtta allerede. Jeg klarer ikke la være å tenke at de drar inn litt penger likevel og om ikke annet er LMO verdt noe i salg til LEGO.
Det hadde vært hyggelig, men det er slik jeg ser det ingen ting som tyder på det dessverre.
Community er i ferd med å død ut her og tror vi har atl med likes denne uken (37)
Jeg bryr meg mere om at omsetningen til spillet øker. Du ser jo det i UK og Frankrike uten tvil…
Hoppla…
Det var ny oppdatering for noen få dager siden.
Vil vel kanskje si at spillet holder seg stabilt, ihvertfall iflg. Steam. Ligger omtrent der det har ligget hele tiden, med unntak fra peaken som var under salget. Tipper på nytt salg nå under Halloween.
http://steamcharts.com/app/324790#6m
Lego twittrer i vei :
https://twitter.com/lego_group/status/657921614374301696
Søndag kl 0855
39 RETWEETS. 93 FAVORITES
Views 8731
73 favoritter og 30 retweets på den der til nå. Veldig bra:)
Eg tror tiden er inne for være optimist rundt Funcom, det er mye bra nå !
Tror man skal være optimist ovenfor følgende Funcom, NOM og DOLP!
Nææææ, se her a, sjekk antall views :
261 117 ( lørdag kl 1928 )
261 243. Kl 2028
261 470. Kl 2228
268 587 søndag kl 1945
2000 tumbs up
117. Tumbs ned
Bare vær forsiktig rundt Dolpene dine
Nais…
LMOen ligger der og småypper litt i Appstoren… Venter på at de skal bikke 5000 Android nå. Etter det så tror jeg det kan gå fortere…
Tror nesten eg må kjøpe litt mer på Funcom på mandag
Men ikke lag sånne ville raid… La oss bare vente… Gjør ikke noe om Funcom cruizer rett frem til 17 November engang… Jeg kjøper hvis noen på død og liv skal selge og jeg får litt på det viset. Føler liksom bare at tradere og fanskap skal utnytte det om man begynner å kjøpe eller selge for aggresivt.