For et brukernavn du har valgt deg
Stort intresse för Paradox erbjudande om listning pÄ Nasdaq First North Premier
Paradox Interactive AB (publ) (âParadoxâ eller âBolagetâ), en ledande global utvecklare och
For et brukernavn du har valgt deg
Noe i dette? Tviler men det hadde vĂŠrt fantastisk.
âInnlegg av: UpĂ„litelig (26.05.16 11:35 ), lest 263 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: FUNCOM Skal vi over 10?
HĂžrt rykter om Bethesdaâ
Hehe, fra en med brukernavnet UpÄlitelig
Ja. Det trekker kanskje ned litt
Men sjekket brukerhistorikken pÄ HO. Ikke noe Ä utsette der. Og han har jo ikke noe Ä vinne pÄ Ä skrive det. Men det er nok for godt til Ä vÊre sant.
Tro fort du kan vÊre skjeleglad nÄr meldingen kommer at du solgte igÄr
Velkommen til forumet For Ä unngÄ forvirring mÄ jeg be deg bytte brukernavn. Si fra hvis du trenger hjelp
Tar det pÄ pm
Hehe, slo meg at Ä velge Bagger som nick ( sorry Gordon) ikke var et sjakktrekk fÞr etter at jeg posta. Menmen. Skal sies jeg er 110% ute av funcom og planlegger Ä bli det i uoverskuelig fremtid. Men blir spennende Ä se hva som skjer med meldingen nÄ da.
Hva! Er du tilbake freudern?
OgsĂ„ valgte du âliksomâ bagger helt tilfeldig.
Nei
MULTINICK
EVILFREUD = BAGGER CONFIRMED!!
SCANDALS SCANDALS SANDALER
Planen var Ä terge Gordon, men sÄ ble jeg fortalt etterpÄ at han var bannet. SÄ da forsvant poenget.
Dette er ikke HO!
Jeg er langt ifra ute men vektet ned noen og tredve prosent
Planen var Ä terge Gordon, men sÄ ble jeg fortalt etterpÄ at han var bannet. SÄ da forsvant poenget.
hehe, ikke den beste âsĂžknadenâ jeg har sett om du bare har et mĂ„l for Ăžye; bryte reglementet
Kan dette ha en sammenheng med nyheten om Paradox fra i dag? Paradox Interactive AB (publ) (âParadoxâ eller âBolagetâ), en ledande global utvecklare och
News Powered by Cision
Stort intresse för Paradox erbjudande om listning pÄ Nasdaq First North Premier
âPriset i Erbjudandet har faststĂ€llts till 33 kronor per aktie motsvarande en vĂ€rdering pĂ„ Bolaget om 3 485 miljoner kronor.â
Nei dette er to forskjellige selskaper, Paradox interactive og Paradox entertainment
Nei dette er to forskjellige selskaper, Paradox interactive og Paradox entertainment
Jeg vet det, og er klar over at Paradox Entertainment eier Conan-IPân. Men Paradox Interactive er et spillselskap.
Hva er ditt scenario her? (for at det er en sammenheng mellom MH i Funcom og IPO i Paradox)
Er det bare meg som sliter med Ă„ se oppsiden for Ăžyeblikket?
Tar pĂ„ Ă„ vĂŠre aksjonĂŠr i Funcom, men gĂžy ogsĂ„ da, ellerđ
Et scenario kan vÊre at Funcom fÄr utstedt deler av aksjene som utstedes (jeg har ikke satt meg inn i noteringen der sÄ det kan vÊre ting er utelukket uten at jeg vet det). Et annet kan vÊre at Paradox, etter IPO, kjÞper opp Funcom eller lignende.
Men det er spekulasjoner ifm. den samtidige meldingen fra Paradox
Er det bare meg som sliter med Ă„ se oppsiden for Ăžyeblikket? Tar pĂ„ Ă„ vĂŠre aksjonĂŠr i Funcom, men gĂžy ogsĂ„ da, ellerâ:confounded:
Hvis dette er emisjonen, sÄ synes jeg det kommer veldig an pÄ kursen. Greit nok at den har gÄtt opp til 2,50, men er det pÄ spekulasjon, som ikke blir reflektert av de som evt kan tenke seg Ä vÊre med pÄ emisjonen pÄ dagens kurser?
Jeg hadde sett pÄ 10MUSD emisjon pÄ alt over kr 1,50 som en positiv nyhet.