Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Funcom matching halt!

For et brukernavn du har valgt deg

10 Likes

Noe i dette? Tviler men det hadde vĂŠrt fantastisk.
“Innlegg av: UpĂ„litelig (26.05.16 11:35 ), lest 263 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: FUNCOM Skal vi over 10?
Hþrt rykter om Bethesda”

3 Likes

Hehe, fra en med brukernavnet UpÄlitelig

6 Likes

Ja. Det trekker kanskje ned litt :blush:

Men sjekket brukerhistorikken pÄ HO. Ikke noe Ä utsette der. Og han har jo ikke noe Ä vinne pÄ Ä skrive det. Men det er nok for godt til Ä vÊre sant.

Velkommen til forumet :slight_smile: For Ä unngÄ forvirring mÄ jeg be deg bytte brukernavn. Si fra hvis du trenger hjelp :slight_smile:

5 Likes

Tar det pÄ pm :wink:

2 Likes

Velkommen tilbake @Evilfreud :smiley: Vi har savnet deg!

3 Likes

Hehe, slo meg at Ä velge Bagger som nick ( sorry Gordon) ikke var et sjakktrekk fÞr etter at jeg posta. Menmen. Skal sies jeg er 110% ute av funcom og planlegger Ä bli det i uoverskuelig fremtid. Men blir spennende Ä se hva som skjer med meldingen nÄ da.

Hva! Er du tilbake freudern?

OgsĂ„ valgte du “liksom” bagger helt tilfeldig.

Nei

MULTINICK

EVILFREUD = BAGGER CONFIRMED!!

SCANDALS SCANDALS SANDALER

3 Likes

Planen var Ä terge Gordon, men sÄ ble jeg fortalt etterpÄ at han var bannet. SÄ da forsvant poenget.

Dette er ikke HO!

6 Likes

Jeg er langt ifra ute men vektet ned noen og tredve prosent

hehe, ikke den beste “sĂžknaden” jeg har sett om du bare har et mĂ„l for Ăžye; bryte reglementet :wink:

Kan dette ha en sammenheng med nyheten om Paradox fra i dag?

“Priset i Erbjudandet har faststĂ€llts till 33 kronor per aktie motsvarande en vĂ€rdering pĂ„ Bolaget om 3 485 miljoner kronor.”

Nei dette er to forskjellige selskaper, Paradox interactive og Paradox entertainment

Jeg vet det, og er klar over at Paradox Entertainment eier Conan-IP’n. Men Paradox Interactive er et spillselskap.

1 Like

Hva er ditt scenario her? (for at det er en sammenheng mellom MH i Funcom og IPO i Paradox)

Er det bare meg som sliter med Ă„ se oppsiden for Ăžyeblikket?
Tar pĂ„ Ă„ vĂŠre aksjonĂŠr i Funcom, men gĂžy ogsĂ„ da, eller😖

Et scenario kan vÊre at Funcom fÄr utstedt deler av aksjene som utstedes (jeg har ikke satt meg inn i noteringen der sÄ det kan vÊre ting er utelukket uten at jeg vet det). Et annet kan vÊre at Paradox, etter IPO, kjÞper opp Funcom eller lignende.

Men det er spekulasjoner ifm. den samtidige meldingen fra Paradox :slight_smile:

3 Likes

Hvis dette er emisjonen, sÄ synes jeg det kommer veldig an pÄ kursen. Greit nok at den har gÄtt opp til 2,50, men er det pÄ spekulasjon, som ikke blir reflektert av de som evt kan tenke seg Ä vÊre med pÄ emisjonen pÄ dagens kurser?

Jeg hadde sett pÄ 10MUSD emisjon pÄ alt over kr 1,50 som en positiv nyhet.

5 Likes