En ny liste i morgen? Hadde vært kjekt med en topp 30-50 nå.
Det er en gruppe på Facebook som heter Funcom Veterans. Jeg kjenner en som er medlem der ser jeg. Sendte forespørsel om å bli medlem nå.
“A group for everyone who has ever worked at Funcom.”
liten sjans at dem veit alle som har jobba der !
prøver og komme meg inn som spion !
Synst det er rart at ikke rettene falt sammen, sitter vel noen der ute med retter som ikke skal benyttes, hvorffor ikke lempe dei ut og heller noen øre for dei istedenfor å gi dei bort vederlagsfritt !?
Ps: noen med oversikt over hvor mangen retter som er handlet ?
Visst vi ikke bare holder oss til fast hver mandag ?
Samme for meg, men vil vertfall ha ut en liste 3 dager etter at emisjonsaksjene er tildelt
I så tilfelle så har jeg vært russ med en som har jobbet i Funcom. Og det var jeg ikke klar over. Kult!
PAS har faktisk kjøpt seg 900k Retter. ut fra det jeg kan tolke på den statestikken…
og de vil sikkert grovt overtegne osgå !
Er oms litt flere retter enn hva eg trodde
Er vel en liten fare for at noen retter er kjøpt og solgt flere ganger.
Men hadde trodde den skulle falle markant på slutten av dagen, spennende dag!
Jeg overtegnet ca 11 ganger, men ikke for 15 mill
Litt økende aktivitet på register sidene i juli spesielt TSW
Har du ett gammelt bilde av deltakerne på TG i vikingskipet på 90 tallet, så finner du mange av Funcom veteranene. De har hatt rimelig stor gjennomtrekk… Mange halvstuderte røvere som Joel Bylos som kom rett fra bilvask firma
RT 1.12, 400k…
Ser bra ut for Funcom
Da blir det nok med kun en liten krydderpost i min portefølje, men meget hyggelig for dere som har tatt en mer solid post
Tenker vi det blir noe salgspress da repaksjer kommer?
Når vi får melding om at den er overskrevet med flere tusen prosent, og vet at Q2 er en uke fram i tid når disse aksjene slippes ut i markedet, tror jeg det blir lite salgspress. Det er jo heller ikke så mange aksjer som skal ut, og Jebsen har mange av dem.
Datoer:
Q2 rapport 26/8.
Vi gjør jo det. Men hvis feks veldig mange gjør det så kan resultatet bli det motsatte. Mange som fortsatt sitter og venter med å gå inn(mens de trader oljeservice feks )