Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Husker ikke spesifikt datoen en måtte ha aksjer for å kunne delta i repereasjonsemisjonen, men jeg la merke til at ABG solgte ut en god porsjon aksjer etter den datoen. Skulle ikke forundre meg om de signerer og dumper et par hundre tusen aksjer. Det blir spekulering, men de fleste emisjonsaksjene var solgt før den datoen. Jebsen og småaksjonærer vil sitte med mesteparten av rep-emi aksjene, og de har et mer langsiktig perspektiv.

Når flere ser at det ikke blir noe dumping av aksjer etter rep-emisjonen tror jeg flere vil inn.

Nå VET vi at økonomien er i orden for en god stund fremover, med ok salg på CONAN EXILES trolig i flere år da dette vil supplere til eksisterende portefølje og bidra bra i starten. Vi VET det kommer info om minst 1 spill som har lansering i år, dette begynner “haste” å melde, når ble The Park meldt? Vi VET i tillegg at det kommer en Dev Diary 2, samt CGI trailer innen kort tid.

1 Like

Kommer det enda ett spill i år ??

Q2 presentasjonen ( DVS, 2måneder før release )

1 Like

Det nye TSW-spillet med release Halloween er mitt gjett med annonsering 2 måneder før.

4 Likes

Jeg tror ikke de klarer å bli ferdige til halloween. Satser på at de klarer å bli med på salget før jul :wink:

1 Like

https://en.wikipedia.org/wiki/Daze_Before_Christmas
Oppfølgeren til denne kanskje? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Tanken slo meg, men det kommer egentlig lite nye aksjer. Om su sammenligner med hovedemmisjonen sank kursen lite selv om mye aksjer ble omsatt

Funcom streamer på Twitch nå, men med fokus på The Secret World så klart:

3 Likes

Kommer nyhet om det lille USA spillet, overtegning og video fra Conan Exiles så bryter vi 1.50. Håper det ikke skjer riktig enda da det er en stund til release, er redd vi er der før heller enn senere.

2 Likes

Han er vel på aksjonærlista til Funcom også

2 Likes

Han var med på emisjonen, men ute av topp 20 nå

3 Likes

Går litt tregt dette her😴

NTF pumper ut, så lenge det pågår vil jo ikke kursen stige…

Pumper og Pumper, omsatt for 1,2mill. Er nok mer mangel på kjøpeside som hindrer action :wink:

1 Like

Da blir det spennende å se hvor stor overtegning det er, og om vi får tildelt noen ekstra aksjer…
I morgen kl 9 skjer det…,

Er det sikkert at det kommer i morgen før børsåpning? Var det det som var datoen?:smiley: Slik at jeg ikke venter i spenning utover kvelden her… Da blir det lite produktiv seinvakt…

1 Like

Er jo fristende å poste ett innlegg å si jeg fikk innvilget 11x som jeg ønsker, men det er muligens litt dårlig gjort? :grinning:

3 Likes

Hvilken sammenheng var dette?

Melding kommer i morgen ja. Når på døgnet er vel ikke skrevet i sten, men vil tro rundt åpning. De som deltar i rep-emi må huske å ha penger på konto betalingsdagen førstkommende torsdag.

2 Likes