Det står 0900 i posten til @Duogdu. I og for seg ikke så nøye med når det kommer, men jeg tror på at det kommer til tida.
Klok av skade! La inn overføring i går, pengene er klar! 
Overså visst den detaljen, beklager. Da er vel meldingen tilgjengelig ved åpning.
Om overtegningen er så lav så vil nok mange bli skuffa, men da har man jo truffet litt iforhold til prisingen av TR. Kan jo bety at det blir litt kjøpepress siden folk sitter med ubrukte penger som skulle vært kasta inni FC. Eller hva tror du?
Er vell ikke snakk om at overtegningen er lav da, for da ville jo folk fått x antall flere %, jeg vil nå si at overtegningen er høy om vi bare får 10% mer en vi har rett på? Rett meg om feil, men gav mest mening på den måten for meg.
Får vi vite hvor mye vi eventuelt får i morgen?
Edit: at det står mine registrerte tegninger i vps pr 08.08 og status godkjent på antallet jeg ønsket å overtegne, er det bare at det er registert eller har jeg fått overtegning godkjent?
Det er bare at du er registrert 
LOL! Herlig 
Hvem har laget den??
Nevner til og med Onns
Hehe har en følelse av hvem det kan være som laget den 
Kjente meg veldig igjen 
Men jeg er over det nå altså… nesten…
Kan noen sende den til ledelsen i ABG?
Haha treffende video! “0,55 pr. share… They could have raised more money in a fucking yard sale. Fuck they could have sold the shares on ebay and made more money” 
HA HA HA!!!
Deilig å kunne le av den 
Jeg skal sende den til Mr Brundtland i morgen. Fantastisk bra 

HAHHA, den var faktisk meget bra 
Jeg fikk 60% mer enn jeg hadde “krav” på… Fornøyd med det. Dere andre?
Fikk 60% tillegg jeg og
Rett på 9.7 fikk 15.6
Jeg fikk 60% mer enn jeg hadde retter til jeg også, men det utgjør ikke så store mengder.