Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Det står 0900 i posten til @Duogdu. I og for seg ikke så nøye med når det kommer, men jeg tror på at det kommer til tida.

1 Like

Klok av skade! La inn overføring i går, pengene er klar! :grinning:

1 Like

Overså visst den detaljen, beklager. Da er vel meldingen tilgjengelig ved åpning.

1 Like

Om overtegningen er så lav så vil nok mange bli skuffa, men da har man jo truffet litt iforhold til prisingen av TR. Kan jo bety at det blir litt kjøpepress siden folk sitter med ubrukte penger som skulle vært kasta inni FC. Eller hva tror du?

Er vell ikke snakk om at overtegningen er lav da, for da ville jo folk fått x antall flere %, jeg vil nå si at overtegningen er høy om vi bare får 10% mer en vi har rett på? Rett meg om feil, men gav mest mening på den måten for meg.

2 Likes

Får vi vite hvor mye vi eventuelt får i morgen?

Edit: at det står mine registrerte tegninger i vps pr 08.08 og status godkjent på antallet jeg ønsket å overtegne, er det bare at det er registert eller har jeg fått overtegning godkjent?

1 Like

Det er bare at du er registrert :slight_smile:

1 Like
23 Likes

LOL! Herlig :slight_smile:

Hvem har laget den??

Nevner til og med Onns :slight_smile: Hehe har en følelse av hvem det kan være som laget den :wink:

1 Like

Kjente meg veldig igjen :wink:

Men jeg er over det nå altså… nesten…

1 Like

Kan noen sende den til ledelsen i ABG?

1 Like

Haha treffende video! “0,55 pr. share… They could have raised more money in a fucking yard sale. Fuck they could have sold the shares on ebay and made more money” :smile:

2 Likes

HA HA HA!!!
Deilig å kunne le av den :grinning:

Jeg skal sende den til Mr Brundtland i morgen. Fantastisk bra :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

HAHHA, den var faktisk meget bra :smiley:

Jeg fikk 60% mer enn jeg hadde “krav” på… Fornøyd med det. Dere andre?

2 Likes

Fikk 60% tillegg jeg og

2 Likes

Rett på 9.7 fikk 15.6

1 Like

Jeg fikk 60% mer enn jeg hadde retter til jeg også, men det utgjør ikke så store mengder.

1 Like