ned 3 øre idag!
85 og 65 øre her we come!
ned 3 øre idag!
85 og 65 øre her we come!
Hva legger du til grunn for at aksjen skal så dypt ned ?
Ren sarkasme ligger til grunn for kursutviklingen fremover.
Tar du det mellom 18 og 0600 bør det gå fint!
Den store dumpen burde vel skjedd idag om det er det som legges til grunn. Jeg fikk ihvertfall mine aksjer inn i morges .
Det skal vel noe til at 15 millioner aksjer hvor mest trulig en del av de allerede er solgt, skal lage den store massakren.
Ved hovudemisjonen var vel intrabunn 85 øre, den gang var det en person som solgte ett høyt antall på åpning Før den krabbet mot krona igjen
Today is the day jeg blir fullstendig Funcom aksjonær igjen Her skal det fiskes billig! Kjøpte litt igår på 1.10 som en lyttepost og for å ikke komme helt utenfor i tilfelle min strategi ikke skulle stemme
Hva er ditt kjøpsmål idag?
Jeg kunne jo tenkt meg noe på mellom 0.85 og 0.95
Hah, Det er jo bare provoserende! jeg ønsker å vinne i lotto, typ viking, det KAN skje, men hvor sannsynlig er det? Håper du legger deg på 0.9
Edit: Foreløpig rolig, venter alle på Qrapporten med mulig snadder?
Der var jaggu meg 51000 EMI aksjer på plass også
Se der ja! De skal selges. En gang.
Kursen raser nedover! til 1,11 eller vent. Det var 3 øre opp.
Ja her er det bare å selge, fortsetter kursen å rase slik er aksjene snart null verdt!
Snart har vi emi kurs!
OH YES!
RT 1,150
nei vent hva var emisjonen på igjen?
For å være mer alvorlig, Hvor mange kan ha sittet å ventet på at kursen skulle duppe idag?
Kan man faktisk endelig få en liten tur opp, eller kommer onkel jebsen med dumperen sin idag igjen?
Tror mange blir løpende etter i dag
Ikke alle aksjer som er kommet inn enda. Jeg har blant annet ikke fått overført mine.
Men stresser ikke. Har tenkt å holde på de en stund til
Jeg hadde håpet noen skulle dumpe i dag, men forventet det ikke. Jeg har ingen hast med å øke sitter tungt nok for øyeblikket.
Jeg fikk mine på VPS i går og klar litt etter åpning i dag. Endelig. Eller? Hvem selger nå, av oss dødelige?