Dette er lovende!!
Jeg solgte litt til 1,15 og håper på å få kjøpt de tilbake igjen betraktelig billigere i løpet av dagen
Er forøvrig bare en andel av beholdningen jeg bruker til slik handling…
Håper på nyheter på fredag. Kaboom!
Er litt spent på hva Durham lager av småspill og mer updates på Conan Exiles selvfølgelig. Håper vi hører mer på Q2 i hvertfall.
Veldig spennende tid dette her
Hvilke forventninger har vi til Q2 rapporten og hva den vil gjøre med kursen?
Har vært med på mye drit ifbm kvartalsrapporterer i Funcom, nå kan jeg ikke se mange svarte skyer på himmelen. Jeg skal være med så lenge at jeg ser hvordan spillet formes, (Conan Exiles) og jeg ønsker å se hvilke småspill de skal lage. Liker jeg det jeg ser blir jeg med over lansering og inn i fremtiden, jeg er rimelig sikker på at vi vil se hvilket potensiale spillet har så fortvi ser mer detaljer og gameplay.
Blir også spennede å se hvordan de gamle spillene gjør det, og hvor mye de har dratt inn på The Park.
Ser at Rui Casais tegnet seg for 100K aksjer. Positivt, selv om han bare fikk noen få av dem.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=407551
Det var jo bare drøyt 4000 aksjer han fikk😊
Flott at de behandler alle likt:+1:
De har nok lært av Økokrim
Da har jeg lastet meg opp med en god del aksjer i Funcom, mulig jeg kjøper mer imorgen også. Har nå snitt 1.10
Det snittet er bra. Blir konge dette og velkommen ombord kjære broder.
Ser dere? Kjøper du Funcom nå så får dere skryt!..
Hva er kursmålet ditt Larsen?
Veldig usikker på mitt kursmål. Vanskelig å sette seg noe mål i Funcom aksjen. Vi får se.
Jeg har mål på 3, men håper på 4.5+
Jeg også tror 3 er helt realistisk. Håper på 5 og kanskje enda mer om hypen treffer og interessen blir så stor som jeg håper!
Jeg har mål på 10 kr
Eller også 50 kr ! Også litt nærmere 100
Og 1000 er suppert!
God helg alle sammen
Hvilke regnestykker har du lagt til grunn?
tror hverken 3 eller 5 kr er umulig utifra de regnestykkene som ligger.
CE med solid brukerbase vil jo være essensielt, men også hvilke andre spill de planlegger og nedslagsfelt på dem.
Vet vi hva The Park kostet å utvikle?
Skal ikke vedde imot deg på det. Men når man ser hva Kursen var rundt AOC og antallet aksjer da kontra aksjer nå tviler jeg 10kr er mulig.
Hva sier krystallkula ? eller er den gått ut vinduet?
Skulle gjerne sett regnestykkene gikta har brukt for å komme frem til det.
Jeg er litt spent på om eller hvilke grep funcom gjør for å tjene penger i CE, kun betaling for spill, eller gjør de som rust hvor man kan kjøpe skins til ingame items på steam marketplace. Hvor mane av skinsene er laget av spillere. fordelen er jo at Facepunch har null utgifter men tar inn 30% av revenue på disse salgene.
Kan du gi noen hint om hva gikta sier om hvorfor netto inntekt pr. spill blir høyere enn konsensus her inne tror?
Blir det lavere moms/VAT eller royalty (til enten Conan eller for unreal) eller blir utsalgsprisen mye høyere? Eller kommer det flere andre inntekter som konsensus her inne ikke ser?