Det er det, og når man ser den listen over investorer…ja da ser man at det ikke er personer som har satt seg godt inn i caset, men personer som ønsker å gjøre raske penger.
Forklar meg:
Det er det, og når man ser den listen over investorer…ja da ser man at det ikke er personer som har satt seg godt inn i caset, men personer som ønsker å gjøre raske penger.
Forklar meg:
Husk nå etter to-tre svar fra meg at jeg blir spurt direkte her. Jeg hadde ikke tenkt å lage en tirade ut av dette her…
Hvis de beste traderne av emigjengen selger med gevinst fra 1 krone og nedover og vil ut, så selger de gjerne sine siste aksjer på 0.53 f.eks. La oss si at de med mest å selge da har en snittkurs på salgene sine på 0,80. Så har de tjent 3 ganger mer på Funcom enn hva de tjener på mange av sine andre investeringer. Og bedre enn hva de vanligvis setter som mål på kortsiktige inn-og-ut. Så, når kursen bryter 0.55 grensa som alle uerfarne og ideologiske funcomfans innbiller seg er en bunn, ja da tømmer de sine vps kontoer og vips så er vi under emikurs. De som kjøpte på 0.55 gjorde jo det når når kursen var 2.50. De kortsiktige kjøper nok ikke på nytt når kursen faktisk står i 0.55.
De får ikke 1 krone i snitt når kursen er der allerede første dagen. Nedgangen har såvidt begynt.
Du får telle opp omsatt volum da om du tror det hjelper deg. Men det gjør det ikke.
Conan Exiles - Steamified’s E3 Coverage
http://www.steamified.com/2016-e3-conan-exiles/
Steamified endeavors to provide an avenue for game developers to showoff their games and to have them reviewed fairly and without bias. We have already worked with over 300 different developers and publishers in 2016. It doesn’t matter how large or how small you are Steamified will be there to present your offerings to gamers around the world.
http://www.steamified.com/about-us/
Early Access on the PC September 13, 2016.
Full launch on PC and console to follow.
Andy Benditt gir litt informasjon om de nye medlemsskapbetingelsene i Age Of Conan:
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?193691-Upcoming-Changes-to-Membership-Offline-Levels-amp-more
Morti,
Skjønner du er sår i baken enda, og det KAN sikkert skje at kursen går lavt. Jeg tror imiderltid at det forutsetter nyhetstørke og eventuelt drittmeldinger når det først kommer noe. OM kursen skulle gå ned mot nivåene du drømmer om, så blir de trolig der kort tid, selv om det ville være fantastisk å få kjøpt til 40 øre. Det er ingenting som tilsier at kursen skal så lavt i ett lanseringsår, inntrykket mange fikk av trialeren tror jeg blir kraftig rettet opp de neste videoene.
Du merker på stemningen at det begynner å lette på litt både her og der, det tyder ofte på at flere har endret noe syn og ønsker inngang igjen. Umulig å si hva som skjer videre, jeg mener det ville være tullete av emisjonsfolkene og selge alt så tidlig, men de kan være manipulative og drepe kursen med syke dumpinger for å så kjøpe seg inn igjen, spørsmålet blir da om de får kjøpt inn nok til at de vil tjene på denne manøvren? De som kliner til å kjøper på disse nivåene i større volum vil trolig ikke la seg lure av en slik manøver, og da er de like langt.
Det kommer til ett punkt hvor mange nok får troen. MCAP med kurs på 1 krone, ca 240mill? Det er ikke rare salget som skal til, personlig tror jeg vi får bra salg allerede første måned da Conan er sterk og AoC er sterk, kan være en vag antakelse.
La min ordre på 0.90 slå til imorgen så jeg kan starte LarsenHypeTrain
Ikke begynne hypen din Før eg har fått enda lavere
hvor mye får funcom fra Dreamfall Chapters(.) hvis det er noe i det hele tatt?
På ingen måte.
Om noen er sår i baken, prøv en tube Woulgan, mangen av Biotec aksjonærene har nok prøvd pga sittesår, kan funke
Litt raskt og kanskje noe unøyaktig så er det omsatt minimum 60 milioner aksjer siste måneden, til ca snitt på 1,55-1,60
Merkelig om ikke markedet ville vert med på en emisjon på høyere kurs enn 0,55
Med forbehold om at eg ikke har gjort store feil
Bortimot 35 millioner aksjer allerede solgt på/ nær dobbel kurs, så dette med at det ikke kunne hentes i det åpne markedet / kombinasjon med aksjonærene mener jeg er nå er motbevist
Vi vet enda ikke om markedet kan ta i mot det dobbelte (Dvs alle emisjonsaksjene) og heller ikke hva Jebsen vil gjøre med sine 25m.
Intrabunn i dag var på støtte :
Svak kjøpskandidat -Middels lang sikt, 14. jun 2016 Analyseforklaring
Funcom har brutt den stigende trenden og reagert kraftig ned. Det er foreløpig vanskelig å si noe om den framtidige trendretningen. Aksjen har støtte ved ca 0.85 kroner og motstand ved ca 1.42 kroner. Volumtopper korresponderer godt med kurstopper og volumbunner korresponderer godt med kursbunner. Dette svekker trendbruddet. RSI er oversolgt. Aksjen kan likevel gjerne falle videre, og vi bør se en stigning i RSI-kurven før dette brukes som et kjøpsargument. Aksjen anses samlet sett teknisk svakt positiv på middels lang sikt.
Det er emisjonsaksjene som styrer utviklingen
Hvis vi ser på de 4 med størst nettosalg i dag. Så kan vi anta at 9.782.761 av emisjonsaksene er solgt.
Neonet Securities AB -6330447
ABG Sundal Collier -1652314
Clarcson Platou Markets -1000000
Barclays Capital Securities Limited -800000
Det ble tidligere solgt 24.500.000 som ble utlånt av Jebsen.
Totalt er det i ihvertfall solgt 34.282.761 av 95.970.000 emisjonsakser. Da er over 1/3 av aksjene allerede solgt.
Jeg la merke til nettosalg også fra VFG og ALGO. Kan ikke huske å ha sett VFG og ALGO her før, men mulig jeg husker feil.
Vi kan anta eller håpe de er solgt, hvor mange aksjer som har bytta hender flere ganger vet vi jo ikke