Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Morgenraporten til investtech sier dette om Funcom :

Funcom (FUNCOM) endte på 1.01 kroner etter en nedgang på 12.17%. Aksjen har med dette falt for sjette dag på rad og den siste uken har aksjen falt hele 34.42%. Teknisk ser det derimot bra ut. Aksjen anses teknisk svakt positiv på middels lang sikt.

2 Likes

Sa ikke de kjøp oppe på 2.5?

3 Likes

Men den tekniske analysen tok ikke høyde for emisjon :wink:

3 Likes

Alex Algo handler i aksjen hele tiden.

1 Like

Har ikke inntrykk av at Investtech treffer så bra på Funcom…

ok, hva med VFG?

De er nye

1 Like

Mest trolig har de som har solgt sine emisjonsaksjer kjøpt de med en annen megler, slik at nettsalg er 0 :+1:

Veldig lite sannsynlig

1 Like

Leste på hegnar at i dag får bagger feriepenger, så da får vi håpe han hadde godt inntektsår i fjor slik at han kan tømme ordreboken oppover :joy:

2 Likes

Ikke rare åpningen idag :upside_down:

1 Like

Jeg setter pris på dine betraktninger, det krever litt guts å komme med slike spådommer her. Jeg håper du tar feil, men jeg utelukker det ikke helt. Fortsett å skrive!

6 Likes

Hmm, 1,09

Noen halvstore poster som går

2 Likes

Kan det tenkes at den nye cgi traileren kommer nå, mens e3 er på g?

Synes dine betraktninger er interessante morti, selv om jeg ikke er enig. Selv tror jeg at det er så mange som ønsker ny inngang på 1 at 0.9 blir vanskelig å bryte nedover.

Jeg kjøpte meg inn igjen i går!

4 Likes

Liker ikke hva eg ser, tok litt på 1,08 og eg går mot min plan

3 Likes

Morti er absolutt nødvendig og ha i en funcom aksje, hans motsetning er bagger og han er jo helt vill :open_mouth:
så morti er grei og ha til og sette bremser av og til :wink: selv om jeg ikke alltid er enig :wink:

2 Likes

Rt 1.12, spennende å følge med nå:0

3 Likes

Bra å få frem alle mulig scenario uansett, så er det opp til hver enkelt hvordan informasjonen brukes

3 Likes

De snakket jo om denne allerede i februar så jeg vil tro at hype planen er og vise den på E3 sammen med gameplay, ville vært den beste scenen og vise den på hvertfall!

utrolig hva riktig musikk kan gjøre for en trailer;

5 Likes