Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

At ikke så veldig mange av de ansatte i Funcom kjøper aksjer er vel ikke så veldig bra?

1 Like

Hvor mange ansatte på top 20 forventer du?

Når man ser på økokrim saken, så vil jeg si det er bra.

3 Likes

De ansatte har såpass gode opsjonsordninger at det ikke er nødvendig å kjøpe aksjer på børs. Rui prøvde seg på 100K i emisjonen, selv om han sikkert regnet med å få mindre.

Her fra 4/7:
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=405408
"Following the intention previously communicated in
the stock notice of the 26 May 2016 and pursuant to
the mandate granted by Funcom N.V.`s General Meeting
of Shareholders on 30 June 2016, the Supervisory Board
of Funcom N.V. has granted 5,001,000 options to
employees of the Company to acquire shares in Funcom
N.V.

The exercise price for the options will be NOK 1.0928,
corresponding to the volume-weighted average price of
the shares in the Company in the five trading days
following the announcement of the Private Placement on
26 May 2016."

2 Likes

Godt denne er satt såpass nær der kursen er nå.

1 Like

ABG fyller på med mer idag også😊

Toget står å tripper på perrongen, rart ikke flere har oppdaget det enda.

Det er vel flere som har studert togrutene de siste årene og innsett at toget sjeldent kommer fram til endestasjonen, så da reiser nok folk med andre selskaper. Av praktiske årsaker :wink:

2 Likes

Alltid gode penger å tjene på funcom om man hopper på toget i rett tid.

4 Likes

Over 1.20 igjen !

For de som nå er inne så bør det være interessant å vente til vi minst får ett par videos og mer info. Er dette bra så stiger nok mcap med en halv mrd.

Funcom burde bare lage videos og ikke spill hvis et par videos øker verdien med 500 mill. Sist gang de lagde video gikk det ikke så bra, men godt hausseforsøk :astonished:

2 Likes

Vi får se hvem som får rett :wink:

Jeg har sjelden hatt større selvtillit til funcominvesteringen min enn nå. Ting ser svært lovende ut :slight_smile:
rt. 1.24

5 Likes

Hard motstand fra der og opp! Så mange salg på 1.25… Som sperre vidre oppgang :frowning:

Haha, enten er du i overkant paranoid, eller så tror jeg skal man ta slike bekymringer med en klype salt. Takk for at du tenker på oss da : )

1 Like

Når ble en person “folk”?
Har enda til gode å se disse regnestykkene som skulle komme til syne på eller etter kvartalsrapporten, og fortsatt til gode å se noen regnestykker som er mer realistiske enn Christian sine.

Er veldig positiv til aksjen på sikt, men ikke utelukkende pga. Conan Exiles og salget av det spillet.

2 Likes

Tror nok det er flere som ikke bruker gikta og glasskuler til å vurdere caset som ikke eier ja. :wink:

3 Likes

Desverre gikk den aldri ned til 60 øre ;(

Men tror faktisk det øvrige markedet kan få øynene opp for Funcom, og da blir det bra. Men faresignal når alle er positive. Onns er jo enda negativ da, så det er jo en bra ting.

Hvor ble det av regnestykkene dine ? :wink:

4 Likes

Onns har aksjer i Funcom, han liker bare å jazze opp litt innimellom :+1:

1 Like