Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Blir det helg under dagens høy eller ploger vi oppover?

Solgte alt idag, kanskje jeg henger meg på senere igjen :wink:

3 Likes

Ble til at eg beholdt restene mine til over helgen

1 Like

Top20listen sier at storebrand øker. Og den tar ikke feil :slight_smile:

2 Likes

Listen tar ikke feil, men eg tror du gjør det.
Sist det var endring på listen, var liste tatt ut 20.06 og da hadde Storebrand redusert med noe over 2 millioner.
Mener du at Storebrand igjen har kjøpt ?
26.08 hadde dei uendret siden 20.06

1 Like

Jeg mener de har kjøpt ja

Brutt trenden på oversiden, kort vei opp til motstand

5 Likes

Har du tatt ut en ny liste de siste dagene?

2 Likes

Funcom burde implementere en character customizer / creator lignende den som er i APB Reloaded. Den er much awesome!
Dårlig tid? Se siste videoen



3 Likes

ja her på forumet begynner det jo å bli riktig så koselig stemning…

8 Likes

Eg beklager sterkt at eg ikke har like høy kunnskap som deg, men eg prøver å lære etterhvert.
Ang. hva eg ovenfor skrev om listene, så stilte eg kun noen spørsmål, hvor eg i forveien redegjorde for informasjon som var tilgjengelig for meg, så kan eg naturligvis hente en liste å sjekke dette, men her på forumet har vi gjennom dei åra eg har deltatt, hjelpt hverandre, å delt informasjon, det har tidligere vert liten interesse for å " se ned på hverandre "
Da eg ikke visste om infoen var riktig ang Storebrand, så var det naturlig å sjekke, samt å rette spørsmål.
Hvor dreit eg meg ut ?

13 Likes

Sa jeg ikke at Storebrand er til å stole på? Topp etisk standard tvers gjennom selskapet. Ikke deltok de i reparasjons emisjonen og nå kjøper de mer på børs. Hærligt! (forutsatt at det stemmer, har ingen grunn til å anta at infoen er feil)

5 Likes

Ja du sa det, og i etterkant visste det seg at det stemte.
Synst det var utrolig bra og tillitsbyggende fra Storebrand, og også andre som ikke benyttet seg.
Tommel opp !

2 Likes

Hvor mye har Storebrand kjøpt?

1 august hadde de ca 13 636 000

/voteban MK1 ass…

4 Likes

Alle kan ta ut en ny liste og leke bedreviter på forumet, men det hjelper ingen. Det beste er å skrive at man har tatt ut en ny liste, og at det viser seg at Storebrand kjøper. Hva er poenget med å skape forvirring rundt dette?

Og @Evilfreud du kunne kanskje ha postet den i insiderforumet og delt den, som tross alt var tanken din i utgangspunktet?

3 Likes

Så alle burde ikke få tilgang til informasjon samtidig? Skjønner!

Litt fordel kan vel dei betalende brukerene ha ? :wink:

6 Likes

1.2 millioner Har sett part 1 :relaxed:
53,000 upvotes 400 downvotes.

Blir peng i kassa av sånne folk som dette :icecream:

5 Likes