Kanskje man skulle ta del i festen og vekke til livet noen gamle AOkarakterer for en nostalgisk helaften. Dette er fett!!
De har drevet på siden 2006, og er nå i beta.
Kjøpte 17000 på 6.36 pr aksje. Er det mulig å dobble de pengene?
Ikke med det første
Ja det e det absolutt men ikkje før utpå nyåret!
Knaller avgårde med høy omsetning.
Følg Med!
Upassende, fjernet av admin.
Hvem spør du og hva for svar forventer du egentlig? Eller var det bare et stikk?
Ganske spennende nivå nå. Hvis vi bryter 1.37 nivået i løpet av et par dager vil det utløse et teknisk kjøpssignal. Da blir nok en fin anbefaling fra Investtech.
Hvis kursen ender under 1.36 har vi en sluttkurs som er lavere enn åpningskurs, og en “spinning top” som er et bearish candlestick. Det kan bety toppen av en stigende trend, etterfulgt av en liten konsolidering hvis motstanden ikke brytes.
Vet at noen er uenig med hvor støtte og motstandsnivåene ligger, men jeg synes Investtech sine stemmer godt. Nå skal det også sies at nivåene ikke er helt korrekte etter svingningene etter emisjonen. Men alt i alt stiger FC på høyt volum og synker på lavt, så dette ser veldig lovende ut på sikt.
Eg er nå helt ute igjen, antar kursen går høyt på den infoen
Stolene blir færre? Dansegulvet er overfyllt med stoler så tenk ikke på det. Flaggemelding fra Storebrand nå så tenker jeg det holder seg greit jeg
Hvorfor spiller det noen rolle hvilke banker som trader i Funcom?
Det ryktes at Storebrand er av den mer stabile sorten, ellers ikke.
Hvordan er du så sikker på at Storebrand øker?
Det er jeg ikke sikker på, men det var noen her som påstod det så jeg bestiller en liste mot slutten av uken for å bekrefte / avkrefte.
Gjør det at Funcom er mer verdt?
Har ikke noe med verdi å gjøre, forteller bare markedet at de som en større, tradisjonelt sett mer langsiktig aksjonær gir en større trygghet ovenfor andre aktører - antar de også ønsker retur av sine investerte kroner? Si meg, skjønner du ingenting du?
Men de kjøper jo for å tjene penger de også. Rekker du å selge før de tror du?
Hvem vet?
Edit: Synes du jeg skal selge nå eller holde på de lengre nærmere release?