Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Tror du virkelig de prøver nok en gang på en egen vri når de kjører mainstream på “alt annet”? Da er det greit hvis det “går åt skogen”, fordi da er de i såfall like “retard” som før! Jeg tror IKKE de sjangser på noe de er usikre på om slår an nå!

Edit: Hvis de skal finne på noe “lurt” nå så får de iallefall ha ett alternativ nr 2 klart eller testet det bredt ut før de lanseres det i EA. De har ikke råd til å kuke til noe som helst her nå, de må selge på EA som om det var en full release, hvis de tror de kan fikse salgstallene etterhvert på bakgrunn av tilbakemeldinger osv, så er jeg redd de kan bli skuffet.

3 Likes

Funcom har sin egen definisjon av mainstream :wink:

5 Likes

Det er livsfarlig, COD serien selger shitloads hver gang de kommer med noe, og blir alltid slaktet for å være “for ditt og for lite datt” i diverse media. @Funcom, drit i den kunstneriske friheten, nå er det mainstram med bedre grafikk,godt gameplay og innhold som gjelder! Store skuespillere lager noen bra filmer FØR de drar igang med noe personlig kunstnerisk drit som sjelden slår an fordet de plutselig skal være mer enn de egentlig kan!

2 Likes

Har dere merket at jo mer negstiv @stjernegris er jo bedre går aksjen. God sammenheng eller er han sur fordi han solgte fortidlig?

12 Likes

Sakelighetsgehalten er ikke så verst da. Han driver heller ikke med navnekalling og annen skit, så greit nok.

Du kan jo bare se på det siste spillet de kom med: The Park. Ikke langt unna at de oppfant en ny spillsjanger med det spillet. Funcom på autopilot lager nisje-spill.

Btw, hadde Funcom skullet lage et CE singleplayer RPG, så hadde jeg eid aksjer nå, ettersom story faktisk er noe de er gode på. Da hadde jeg også hatt troen på at de ikke rodde seg bort med utviklingstid osv.

2 Likes

Du vil alltid ende opp med å selge enten for tidlig eller for sent. Toppen treffer du ikke… :wink:

1 Like

@StjerneBris og @Stjernegris er vel to forskjellige personer?

3 Likes

Begge er stjerner i sine øyne… :wink:

3 Likes

Ville vurdert å ta hjem en liten gevinst her

1 Like

Tror du kursen skal langt ned igjen nå?

Ikke nødvendigvis, det er motstand her, og støtte rundt 1.1 tror jeg, men man vet aldri med Funcom

1 Like

Ved å lære av tidligere feilsteg i Funcom har jeg denne gangen sikret gevinst på veien. Har halvert i dag igjen :slight_smile:

2 Likes

Tenker heller at Historien gjentar seg,

Flopp igjen altså?

1 Like

Jeg håper ikke det.

rt. 1.42

Ser nesten ut som at det er nyheter rett rundt hjørnet og det posisjoneres for harde livet?

Hmmm, bare jeg som sitter stille?
Blir visst ikke klok av skade alltid😗

1 Like

Sitter dønn i ro

2 Likes

Sidder stille/køber

1 Like