Sitter helt stille
Sitter definitivt helt stille
Sitter så stille atte
Sitter stille.
Solgte halvparten, siden jeg ikke stoler 100% på Jebsen. Ellers sitter jeg stille med resten og håper på billigere inngang med mere.
Bare tull å selge nå med mindre en er en særdeles dyktig trader eller er fornøyd med 40-50% gevinst kun nå som den forventede re prisingen såvidt er kommet i gang.
Aldri tull å selge gevinst.
I Funcom har jeg alltid pleid å vente til oppnådd ca 200% fortjeneste minimum og kommet best ut med det.
Aldri kjøpt helt på bunn eller helt på topp.
Forsøkte å trade noe pre TSW men det var ytterst vanskelig, typisk var at jeg hadde en tendens til å selge meg ned og så kom det en nyhet som brått sendte kursen opp og jeg løpte etter.
Bedre å få med hele verdistigningen og alle ørene fra min inngang til 1 kr slik jeg har erfart det.
Teknisk ser det også pent ut nå som antatt motstand ved 1,37 kr er tatt ut.
Denne artikkelen er som skrevet for de som ønsker å kjøpe og selge aksjer i Funcom:
“Alle” vil følge denne formelen her så da går det nok bra
Nå har aksjen klatret litt og litt hver dag. Sjelden vi ser store fall i kursen uten først å ha et raskt løft. RSI er overkjøpt, men jeg forventer at vi fortsatt skal se en dag med rally der aksjen kjapt går 15-25% og RSI på 85-90.
Så på 1.65-1.80 ville jeg vurdert en trade dersom vi tar spranget opp dit på en dag.
Glem ikke heller at vi brøt gjennom motstanden på 1.37 som utløste et kjøpssignal teknisk sett. Det er kun 3-4 øre under det den handles for nå og som investtech skriver;
RSI er overkjøpt. Aksjen kan likevel gjerne stige videre, og vi bør se en nedgang i RSI-kurven før dette brukes som et salgssignal.
Hvis man er 60% sikker på at toppen er nådd så kan man jo selge nå, eller iallefall litt av potten, eller om man vil forsøke seg på en trade. Tror vi toppen nådd for Conan Exiles prelaunch periode?
Selvfølgelig vil kursen gå bra videre frem mot januar og tidlig lansering.
Toppen er neppe nådd nå med disse lave verdier på Market Cap.
Vi kan jo også forvente oss en hel del nyheter om Conan Exiles og andre satsninger fremover, tradisjonelt har slike nyheter trigget kursen betydelig i perioder forut for lanseringer.
Men selvfølgelig skal ulike kjente og p.t. ukjente motstandsnivåer testes på vei opp over.
Jeg tenker mer å vurdere å selge noe på rundt 2 kroner, gjerne også høyere, hvis vi oppnår dette i god tid før prelaunch.
Jeg tror altså at vi skal litt høyere før prelaunch perioden.
All historikk i denne aksjen er at du kjøper denne i rolige perioder mellom spill-releaser og vurderer salg når release nærmer seg. Det er taktikken min. Og jeg kommer sikkert til å sitte med deler av beholdninga over release også, med den risiko det innebærer.
Tanken min er å realisere gevinst tilsvarende inngangsverdi og sitte med resten, men alt kommer an på hva som skjer fremover. Oppnår jeg minimum 100% avkastning så kan det være greit å sitte med resten.
Med inngangskurs på i overkant av krona mener jeg det er realistisk. Hadde vært kult om Funcom får full klaff med CE.
En gang må jo også dette selskapet treffe blink
Dette er jo en sjanger de behersker så muligheten bør absolutt være tilstede…
Survivalsjangeren? MMO-sjangeren?
…HYPE-sjangeren?
Alle selskap som leverer spill “hyper” det de kan, også Funcom, men etter TSW har de vært svært forsiktige i børsmeldinger og i guiding.
Funcom har for eksempel både i TSW og AOC levert gode spill, men LEGO spillet var ikke noe de behersket etter min mening (lite engasjerende spill). The Park er også et pent eksempel på et bra bygget lite spill som et “øvingscase”.
Ta deg en bolle i stedet for å kommenter.
For all del, det er ikke bare dritt som kommer, du klarer å komme med ett egg i ny og ned, som er greit, samt holde folk litt nede på jorden. Men er ikke noe poeng i prøve å irritere på seg andre med de stikkene du serverer