Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Hva, kjøpte eg så mangen aksjer idag : SKBN 530 213 ? :scream:
Huff, nå må eg logge inn å se, ble litt usikker nå :fearful:

3 Likes

Jeg tror det er litt prematurt å selge Funcom aksjer ennå. Det er bare snakk om uker/dager før Funcom kommer til å lansere minispillet sitt, som typisk kan sammenlignes med The Park. Funcom kursen vil da sannsynligvis få en fin stigning frem mot release av dette minispillet som blir rundt Halloween dato 31 Oktober. For spekulantene/traderne blir dette en fin trading mulighet :slight_smile:

I tillegg kommer det jo flere nyheter om CE framover som vil føre til en fin stigende trend frem mot release i Januar. Her kan det i tillegg gå raskt opp på nyheter. Jebsen har vel ikke lov til å selge før etter release i Januar da dette var en del av emisjonsvilkårene. Funcom bør jo ha nok cash fremover slik at nedsiden bør være begrenset.

Typisk amatørfeil å selge for tidlig i oppadgående trend!

Ride the bull!

RIDE THE BULL!!!

:wink:

2 Likes

Hvor på grafen selger du?

1 Like

Da er FC oppgradert fra watch til kjøpskandidat hos Investtech. Motstanden er brutt og den virkelig ferden kan begynne.

Men det er fortsatt ikke for sent, regner med at det kommer en liten pullback ned for å teste ny støtte rundt 1.37.

The trend is your friend :slight_smile:

7 Likes

Akkurat som tiden før emisjonen

1 Like

Har ikke hørt så mange klager på at andre selger. Er vel heller noen som råder deg til å selge. Til nå så er det vel 90% som derimot råder oss til å kjøpe.

1 Like

Tiden før emisjonen var preget av spetakkel og baissere som skrek og hylet om konkursfare .likevel gikk kursen opp dog meget voatilt. Liker bedre denne stigningen vi har hatt etter emisjonen.:slight_smile:

1 Like

11 Likes

Spoiler

Markiplier , del 3/3 av TP.
Spenstig slutt på det eventyret :zipper_mouth:

Hadde gjort seg med en fet video nå

5 Likes

Det kommer vel ikke riktig enda, var vel snakk om ett par måneder før release, om det innbærer alt fra mediadekning til videos osv vet vel ingen, developers diary 2 har de “jobbet” med en stund, den hvor de skulle bla ta for seg byggeaspektet i spillet har jeg lyst på å se først.

Noen som har erfaring fra når det er normalt med en CGI trailer? På spørsmål jeg sendte investor@funcom for en drøy mnd siden fortalte de at den fremdeles var under utvikling i Sverige.

Etter neste uke kan vi vel forvente TSW multiplayer spillet skal få se dagens lys - det nye DbD :wink:

1 Like

Leste at de hadde veldig mye klart før emien, men de måtte lage ny schedule for alt da det ble utsatt. Så de har absolutt en plan på hvortid ting skal ut😊

1 Like

Dere som så gjerne vil ha en fet CGI-trailer, hva skal dere med den? Har dere ingen tro på selve spillet altså? Siden dere så gjerne vil gi kursen en liten urealistisk boost med en trailer mener jeg… Det som vil dra opp kursen er en fet GAMEPLAY trailer med pen grafikk, ikke noe pre-rendret CGI-ræl. Knapt noen kjøper et spill ut ifra en CGI-trailer på Steam idag. Man vil ha gameplay. Spillere er kritiske og mistenksomme som bare helvete.

Men noen trenger en salgsanledning kanskje? :wink:

2 Likes

selger ikke en aksje !

1.44 !!
ser vi 1.50 i morgen ?:slight_smile:

Her er jeg faktisk litt enig med @StjerneBris. Vi trenger gameplay-trailer som viser at de har kommer videre og fikset opp det de fikk kritikk for fra den første gameplay-traileren. CGI er kult det, men det kan faktisk alle lage.

Jeg håper Funcom vil komme med noen developers diaries snart. De begynte begynte bra, men så stoppet alt

4 Likes

Haha, det er nesten sant. Bare at Funcom ikke kan det. De leier inn noen andre til å gjøre den. :wink:

Jo fetere CGI-traileren er, jo større blir gapet mellom den og kvaliteten på grafikken i selve spillet. Jeg tror mange ikke helt vet hva de ønsker seg her inne.

1 Like

jeg er veldig sikker på hva alle ønsker seg her inne…
penger !

5 Likes

Og ett bra spill :smiley:

1 Like