eller 1.35 ?
Ja, det er jo ikke Funcom som lager disse
du har lov til og drømme
@StjerneBris
Spillkonseptet har jeg tro på, og sjangeren er fantastisk. Utover det så må vi som du sier se gameplay, en CGI trailer blir en oppvarming, en profilering av ett monster av en mann, Conan. Og det funker som en god markedsføring av spillet somkommer senere, slik at flest mulig får ett innblikk i hva de kan vente seg. Det kan selvfølgelig gjøres KUN med gameplaytrailere også. Men markedsføringseffekten av spillet ved en kul CGI trailer skal du ikke kimse av.
Selvfølgelig vet vi hva vi ønsker! Vi ønsker at flest mulig skal se spillet go får vite når det kommer. Som nevnt over vil en CGI triler fungere utmerket som reklame. Flere ser reklame, flere kjøper
Har du SETT et Steamforum før?
Er det bare meg eller virker det som om Joel Bylos er tatt av prosjektet? Veldig lenge siden han har snakket om CE er det ikke? Han forsvant liksom fra CE etter Black Thursday. Evt. så er han opptatt med noe annet…
irrelevant, reklame promoterer ett produkt, desto flere som ser det desto flere vet om det. Å vite om noe er en forutsetning for at man kommer til å kjøpe det. ALLE gamere vet at gameplay er noe helt annet enn hva du får i en CGI. Hvorvidt det er god bruk av penger kan diskuteres
Svært usannsynlig, men han er så bekymra for å forsnakke seg mot investorene, samt at han ikke er veldig glad i å bruke sosiale medier.
Ja, de har jo sagt rett ut at de ikke skal gi ut nyheter før de er sikre på at de blir tatt godt imot. Men betyr det at fraværet av nyheter kan tydes negativt?
Sier ikke nei takk til et konge spill også
CM er jo svært aktiv i forskjellige fora, og det er jo greie poster på Facebook og andre sosiale medier innimellom. Så jeg ville ikke spekulert for mye i det, de kommer til å trappe opp dette når det nærmer seg.
Hvem er da denne CGI-traileren ment for? Aksjonærer som får dollartegn i øynene og kan kjøpe opp kursen? For gamerne er den tydeligvis helt irrelevant…
Veldig sant, men dette løses nok bedre med in-game grafikk og en gameplay video/trailer Det er nok også bedre bruk av penger…
Jeg får gjenta, for du har tydeligvis vondt for å høre: Markedsføring - flere ser produktet - flere kjøper. WoW - hørt om det? De er gode på CGI trailere, sikkert dumt.
her er jeg enig, men Funcom har jo ubegrenset med cash nå,eller?
Blizzard lager sine egne CGI-trailere, og det har de vel gjort siden Diablo? Du kan jo titte innom Steam og se hvor mange av bestselgerne som gidder bruke tid og penger på en CGI-trailer. Det aller meste er in-game idag.
Så lenge dere fortsetter å spytte penger inn i selskapet så har de ubegrenset med penger ja. Det er nok helt korrekt De får alltid en ny sjanse.
De hadde 5 musd i slutten av Q2, de kommuniserte på forhånd et ønske om å hente inn 5-10 musd. Jeg tolker det som at de nå har et minimum av det de kommuniserte at de trengte for å lansere CE.
Så du tenker det kan hende de skal hente enda mer penger før Conan Exiles slippes?
De burde klare Early Access med pengene de har
Trodde ønsket handlet om å komme seg fra minus til pluss?