Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Re: Jebsen kan ikke selge før etter selve “hoved” lanseringen av CE en gang i 2017, ikke tidliglanseringen i januar.

Det stemmer vel ikke helt? Han kan selge (og konvertere) etter 31. desember.

Han har uansett nok av de gamle aksjene igjen som kan selges fritt allerede nå?

3 Likes

Dette er feil, Jebsen kan selge 31 des ish :=)¨

Også litt gøy å få bekreftet at Storebrand øker som jeg nevnte i sist uke.

Ser ut som vi klarer å ende over 1,4. Bra uke dette.

2 Likes

Tror du det er nok futt igjen til å slutte over 1.40 denne uken? Er vel mer sannsynlig at vi får en liten dipp ned igjen?

1 Like

Fasiten har vi i ettermiddag

1 Like

Fin salgsordre på 1.44. Bare litt over 800k aksjer :smile:

Nei, 900k!

å der var de borte.
bare 297k nå :smiley:

1 Like

Tydelig at noen prøver å holde kursen mens de handler mer :slight_smile:

Ser dog ikke ut som de hadde baller nok til å la det volumet stå

2 Likes

feil igjen, 317k

Du var for sent ute. Noen som flashet en brutal post der.

Sikkert Jebsen

feil 317 720 aksjer…

1 Like

haha, disse postene betyr ingenting, det som imidlertid betyr noe er kjøpersiden - jeg har lagt meg på 1,36, de får jeg garantert i dag - hvorvidt vi stenger der er en annen ting :wink:

Siden vi har hatt en fin slak økning nå med nyetablert teknisk støtte ser det ut til at selv de kortsiktige i markedet forstår at denne ikke vil gå under ~1,4 igjen frem mot jul. Toget vil gå videre. God helg : )

1 Like

i går ville du ha får 1.30 så :slight_smile:
skal godta at du får dine aksjer til 1.36.
jeg har mine på 1.01 :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er godt å høre : ) Spent på neste uke egentlig. Det er vel tidligst de kan slippe info om det nye multiplayer spillet som produserer i Durham. Vil jo tro at det kommer info om dette ila sept eller tidlig oktober hvis de skal slippe info og skape litt intensiv hype 4-6 uker før release.

Hvorfor bry seg om folk som jokker på ordredybden med ordre som nok bare er fjas?

1 Like

Fordi det er kult å være supernegativ, når ble en aksjer for 1,5mill en kjempeordre tenker jeg egentlig

1 Like

Her snakker vi fan : )

4 Likes

Ikke ta det jeg skriver om Funcom og aksjen så personlig. Det er ikke meningen at du skal bli opprørt hver eneste gang. :slight_smile:

For min del er det interessant å se hvordan det manipuleres :stuck_out_tongue: