Re: Jebsen kan ikke selge før etter selve “hoved” lanseringen av CE en gang i 2017, ikke tidliglanseringen i januar.
Det stemmer vel ikke helt? Han kan selge (og konvertere) etter 31. desember.
Han har uansett nok av de gamle aksjene igjen som kan selges fritt allerede nå?
Dette er feil, Jebsen kan selge 31 des ish :=)¨
Også litt gøy å få bekreftet at Storebrand øker som jeg nevnte i sist uke.
Ser ut som vi klarer å ende over 1,4. Bra uke dette.
Tror du det er nok futt igjen til å slutte over 1.40 denne uken? Er vel mer sannsynlig at vi får en liten dipp ned igjen?
Fasiten har vi i ettermiddag
Fin salgsordre på 1.44. Bare litt over 800k aksjer
Nei, 900k!
å der var de borte.
bare 297k nå
Tydelig at noen prøver å holde kursen mens de handler mer
Ser dog ikke ut som de hadde baller nok til å la det volumet stå
feil igjen, 317k
Du var for sent ute. Noen som flashet en brutal post der.
Sikkert Jebsen
feil 317 720 aksjer…
haha, disse postene betyr ingenting, det som imidlertid betyr noe er kjøpersiden - jeg har lagt meg på 1,36, de får jeg garantert i dag - hvorvidt vi stenger der er en annen ting
Siden vi har hatt en fin slak økning nå med nyetablert teknisk støtte ser det ut til at selv de kortsiktige i markedet forstår at denne ikke vil gå under ~1,4 igjen frem mot jul. Toget vil gå videre. God helg : )
i går ville du ha får 1.30 så
skal godta at du får dine aksjer til 1.36.
jeg har mine på 1.01
Det er godt å høre : ) Spent på neste uke egentlig. Det er vel tidligst de kan slippe info om det nye multiplayer spillet som produserer i Durham. Vil jo tro at det kommer info om dette ila sept eller tidlig oktober hvis de skal slippe info og skape litt intensiv hype 4-6 uker før release.
Hvorfor bry seg om folk som jokker på ordredybden med ordre som nok bare er fjas?
Fordi det er kult å være supernegativ, når ble en aksjer for 1,5mill en kjempeordre tenker jeg egentlig
Her snakker vi fan : )
Ikke ta det jeg skriver om Funcom og aksjen så personlig. Det er ikke meningen at du skal bli opprørt hver eneste gang.
For min del er det interessant å se hvordan det manipuleres