sorry
Flytte frem posisjonene?
Feit ordrebok frem til åpningskurs
Som jeg skrev forrige uke så er jeg temmelig sikker på at bunnen for nå blir ikke lavere enn +/- 1.25.
Nei, jeg har det ikke travelt. La Megetgod få sitt først så kan jeg være “støtte” for han med min lusepost
Solidarisk!
Jeg er en grei kar. Hva kan jeg si annet enn det? Jeg sier jo til og med at jeg skal kjøpe før jeg har fått kjøpt. Dere er heldige som har meg! Haha!
Nå har det roet seg på HO, vet ikke om det er noen sammenheng, men når det blir laget 6-7-8 tråder om dagen etter oppgang så har den en tendens til å flate ut for så å falle tilbake noe. Nå virker det som om mange kortsiktige er ute igjen, og nå er det ikke noe mas og tjas lengre, jeg tror bunnen er satt for denne gang og at vi vil ligge rundt kurs nå frem mot neste nyhet.
Funcom er kjeeedelig i dag… Håper det kommer noen nyheter snart! Virker ikke som aksjen handles i det hele tatt omtrent, ligger dønn stabilt på 1,30 og alt er et stort gjesp… Håper på kursdobling her etterhvert, men da må det komme positive nyheter! Det verste som kan skje er vel melding om forsinkelser på utgivelse?
ingen nyheter kanskje er dårlige nyheter dersom mange nok har veddet på mye hype i september
Tja, muligens, på veldig kort sikt vel og merke! De kortsiktige er vel da på vei ut dersom ingenting skjer, oppgangen i forbindelse med hype blir vel bare utsatt til hype faktisk starter. Nå tror ikke jeg at nyhetene og releasen rundt spillet i Q4 kommer til å ha såååå mye å si for kursen egentlig, Funcom selv sier jo også at det ikke vil bety noe særlig for dem slikt sett. Jeg er mer spent på markedsføringen mot releasen i januar.
Noe utsettelse på Conan Exiles har jeg lite troen på da de utsatte det 4 mnd, og TSW multiplayer spillet har de ikke kommet med noen dato enda, men The Park ble utsatt noe. Melding neste ukene nå vedrørende TSW spillet forventer jeg men tar alt med knusende ro foreløpig.
Skrev ikke noen at det nye lille spillet skulle ha multiplayer? Det er jo en mye større jobb enn en walking simulator, med tanke på balansering og nettverkskoding. Skal de ha egne servere eller blir det peer-to-peer? Hva med juks om det er sistnevnte? Blir det leaderboards? Mye som skal fikses
Mener det skal ha multiplayer ja. Det står jo release i Q4. Noen har spekulert i at det kommer til halloween, men jeg er ikke sikker på det. Da begynner i såfall markedsføringen i løpet av et par uker!
Jeg synes Funom holder seg veldig godt tatt nyhetstørke i betraktning
Som vi har sett siste dagene nå har det roet seg ned, rsi er godt tilbake på normalnivå og ikke minst HO sirkuset har roet seg, som jeg skrev her tidligere så ser jeg ett mønster på kurs og aktiviteten der, i oppgang og spesielt oppgang på luft hvor mange kortsiktige henger seg på for å prøve å tjene noen ører. Jeg tror nå kursen er bunnet ut og vi kan begynne å se frem mot litt mer enn bare deilige solbrune Pocahontas med struttepupper.
Altså jeg er all in om det er solbrune Pocahontas og struttepupper!
https://www.youtube.com/watch?v=n_AdehCr0R8
Link av siste intervju fra Gen Con, mye interessant
Wow!! Bestseller.
Denne karen må ut å snakke oftere om Conan Exiles.
Til å være nesten 70 år!!! Imponerende…