Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Får vi CE på konsoll så må også jeg kjøpe :grinning:

3 Likes

Og dette skal liksom selge? Grafikken ser ut som noe ræl fra tidlig 2000-tallet.

Spillet er jo vel fra tidlig 2000 Tallet ?

1 Like

Minecraft selger
Edit: Hva med den digitale NES sommer til jul, kommer det til å selge noe?

3 Likes

Når hadde de planer om å legge Anarchy på steam ?

Er det å få til Playstation 2?

Tål litt da folkens… :smile: Jeg bare fleiper.

Skulle bare ta tempen på overbevisningen her inne, og det er litt samme greia som hvis man stiller spørsmålstegn ved Jesus på et vekkelsesmøte.

2 Likes

Å ja … vet ikke helt hvem som er troende jeg da :wink:

1 Like

Og da er jeg VR overbevist og håper Funcom snart hiver seg på her også. Fy fader så store muligheter det er innen VR software.

Hva skjedde? Har du prøvd Vive? :wink:

Ja :slight_smile: og lest litt om hva nytt som kommer.

1 Like

Det er rart det der; man forstår ikke VR skikkelig før man har prøvd det. Man kan surfe på Youtube-videoer og lese ørten artikler, men før man faktisk står og prøver å drikke noe som ikke eksisterer i virkeligheten, eller er iferd med å legge fra seg kontrollene på et bord som ikke finnes…så vet man ikke hvor altoppslukende VR faktisk er.

Begynner å se lyst ut for @anon91440261 sine kjøpsordre

Ser at ordren min er gått ut på tid. Får legge ut bakerst i køen da. Søren og!

3 Likes

Mange her inne som har solgt?

Jeg har ikke kjøpt igjen enda.

Hvorfor selge nå? Alle vet at denne skal minst doble seg før lansering.

5 Likes

Jeg har fylt på 2 ganger og skal inn løpet av noen dager med den 3 poten. 1,38 1,31 og satser på en pot på under 1,3

1 Like

Jeg sitter med mine 195k, selger ikke noe før jeg har 100%, trur eg. Dvs ca 2,11
Hvis jeg selger, så selger jeg maks 50%

Selger faktisk ikke en aksje før jeg kommer til 2,50. kanskje en 20% da. Resten selger jeg når jeg når mitt kursmål, som er 20 kroner :blush:

2 Likes

Du skal altså ha aksjene noen år :wink: Du kan jo eventuelt håpe på en spleis :stuck_out_tongue:

3 Likes