Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Nå lever jo AOC og TSW kun på mikrotransaksjoner, så de har nå fått det til :wink:

Jeg vil si at de har gjort det de kunne med AO/AoC/TSW og hevet fiaskoen LMO på dynga. Problemet er at de aldri vil å få igjen inn den originale investeringen. Funcom har noen ganske spesielle spill, og har derfor en gruppe trofaste spillere i alle spillene sine. For meg var det AoC som traff, for en kompis av meg var det AO og for en tredje så var det TSW. Hadde Funcom klart å lage noe som faktisk traff bredere, så tror jeg det kunne blitt bra.

4 Likes

Conan Exiles vil jo være det spillet som kan treffe bredt og være noe for alle. De henter muligens hovedinspirasjon fra ARK ikke sant, de har solgt noen spill til nå. De nye elementene som vi har snakket om er en god PvE via Purge, sandstorm osv, som kan virke som har elementer som er krevende nok i seg selv. Survival er uhyre populært, og selv har jeg 3 spill i sjangeren. Må si jeg er meget nysgjerrig på hva de finner på og hvordan resultatet blir.

2 Likes

Kanskje du får aksjene dine i dag? @Morti

1 Like

Jeg fikk visst noen på 1,28 :slight_smile:
RSI på 40 tallet, snart dags igjen for en liten opptur?

1 Like

Klarer dere ikke å se (fra listene) hvem som presser kursen dvs selger seg konstant ned. Sitter og lurer om DNM også er Jebsen dvs at han bruker ESO og DNM om hverandre?? Håper dog det kun er en trader/emi-deltager.

Jebsen har jevnlig solgt seg litt ned, ellers er tendensen at iallefall topp 20 har økt noe de siste gangene. Noen har selvfølgelig solgt litt. Storebrand hadde økt litt forrige lister.

Kan noen forklare hvorfor det dukker opp 650k for salg, og i neste øyeblikk er 600k fjernet? Hvem prøver de å lure, seg selv?

1 Like

Deg og de andre som sitter og venter på at den bare skal fortsette oppover uten stans, samtidig som de selv er mer enn fornøyde med avkastningen og selger ut litt etter litt. De prøver å frike deg ut skjønner du. Men det er ikke så mange som tar hintene.

1 Like

Om du følger med så nøye så er det nok myntet på deg blant annet : ) Er jo lave volumer nå og de som selger er lettskremte. Da fungerer sånne triks for å kjøpe flere aksjer rimelig.

1 Like

Bare å følge med her nå. Blir nok registrert et nytt domene snart : )

http://viewdns.info/reversewhois/?q=funcom

1 Like

Jeg er ikke lettskremt, var det før :slight_smile:

Gleder meg mest til denne blir aktiv: www.conancountdown.com

1 Like

Hva ble sluttkurs :hushed:?

Sluttkurs: 1,31

1 Like

Yeees… begynner vi stigningen igjen da :slight_smile:

Hva skjedde her?

Vet ikke, men jeg tror jeg hører noen som sier: «for fucks sake! #@&!!» Kanskje samme personer som bestemte seg at Funcom skulle kvitte seg med Stunlock Studios? :scream:

1 Like

Gudene vet! Morsomt er det i allefall! :smile:

1 Like

det er trist.

1 Like