Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Tynt ja, slik det ser ut nå kan det bli en kræsj av dimensjoner dersom vi faller under 1,27 hvertfall, gud forby.

1 Like

Tror vi kan falle under 1,27 uten at verden faller sammen :wink:

Man får jo pokker ikke solgt! Er det mye skjulte ordre til salgs for tiden? :smile:

Slet litt med å selge på 3kr jeg også.

3 Likes

Du kanskje lå for høyt?

Der gikk stopplossen til noen i skandiabanken, kjøpsmulighet på 1,21 før den smalt til 1,25 igjen.

Da fikk jeg kjøpt tilbake de aksjene som jeg solgte på 1.37. De ble kjøpt til 1,25 nå, en ordre som har ligget inne en lengre stund. Så nå kan vi snu opp igjen. Fint at folk faktisk ikke gidder å vente lengre akkurat nå. Eller, fint for meg. Konkurranse: Hvem klarer å kjøpe aksjer billigere enn meg? Kom igjen… :slight_smile:

3 Likes

GIkk en stopploss, den smalt ned til 1,21, ble omsatt for 1,5mill på et par sekunder. :smiley:

Liker ikke at det er så dødt på kjøpersiden

Tja, er ikke så dødt, men når noen må ut, så sitter man jo rolig å venter. Se på Morti, fin trade på han :wink:

Du er jo ikke i aksjen engang. Så at det er dødt på kjøpersiden er jo positivt for deg som sikker planlegger inngang snart.

1 Like

Er det konspiratorisk å tenke at det har med opsjoner å gjøre? :slight_smile:

2 Likes

Hehe neida jeg bare er en passiv tilskuer.

1.27 igjen, Kjøpersiden lusker og noen har fått billige aksjer idag!

Jeg fastholder på mitt kursmål ca 1.50 ved lansering av TSW spillet.

Må si jeg liker taktikken din Morti, mulig jeg kopierer deg :wink:

1 Like

Nesten så jeg vurderer å selge alt jeg har og investere alt i Morti Invest. Farlig mange gode trades siste halvåret.

1 Like

Nå begynner jeg faktisk å bli veldig positiv til Funcom aksjen igjen, føler det på kroppen. Den store nyheten er jo ca dato for launch av det nye lille spillet, men at det skal slå negativt ut skjønner jeg ikke. Har ikke markedet fått med seg at det ikke er forventet at det skal tjene penger?

Hvorfor skal man kjøre opp kursen mot noe som ikke skal tjene penger?

På samme måten som i fjor, med The Park?

1 Like

Den falt jo tilbake rett etterpå?

1 Like