Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

hmm… jeg synes på flere måder setup’et i funcom nu minder om starbreeze tilbage i foråret 2013, og den aktie har jeg jo stadig, så det kan sagtens blive en langsigtet investering. Det afhænger af om aktien fortsat er billig og om der ligger nogle events i fremtiden der helt naturligt vil drive kursen op, alt andet lige.

4 Likes

Ja hvis CE blir en stor suksess som PD2 ser det jo veldig bra ut.

3 Likes

Reduserte litt i starbreeze (tok litt gevinst), 25% av tilgjengelig kapital nå i funcom.

2 Likes

Omtrent alle som turde å sitte med aksjer over natta mens det var varslet emisjon? Eller går all in? Mye trading tror jeg. Minst 50%.

Er uenig der å bli “tatt på senga” når meldingen om emisjons aksjene kom er ikke det samme som en “varslet katastrofe” som jo mandag denne uken var.

Tror ikke tradingen tok seg opp før noen dager ut i uka og det meste som ble solgt de første dagene var emisjons aksjer.

1 Like

Da er eg helt ute

Happy trading, og selg den gjerne ned, nå slår eg av å går i parken for å spise is

3 Likes

Boksehansker :wink:

2 Likes

joggesko :open_mouth:

Og mens Kronn spiser is tar kursen av :slight_smile:

Hva lever Kronn av som holder seg i parker om dagen og spiser is ?

5 Likes

Du er jo tidenes mest kortsiktige trader! Gratulerer med gevinst.

4 Likes

At Kronn selger pleier å være et kjøpssignal. Som oftest går den kraftig opp etter at han har annonsert salgt. Motsatt ved kjøp :wink:

5 Likes

Kronn klarer muligens å trade med gevinst, jeg har ikke fått det til i Funcom aksjen da den er mer uforutsigbar og til de grader mer nyhetsdrevet enn andre aksjer jeg har fått det til med større suksess i.

I Funcom har de store pengene kommet ved å bli sittende. Med en gang du har kjøpt kan det være vanskelig fordi kursen svinger radikalt opp og ned. Men etter at kursen har havnet på et langt høyere nivå enn din inngang så blir det bare hyggelig.

Noen ganger går det bra, andre ganger dårlig, du treffer muligens hver gang ? :slight_smile:

2 Likes

Treffer aldri

2 Likes

Spennende å følge Funcom om dagen, og helt umulig å tolke kursen synes jeg. Trodde vi skulle ned en liten tur i dag faktisk, men nå er det faktisk endel kjøpervilje rundt 1,20. Ikke noe er hyggeligere enn å se Funcom stige!

enig tradet meg helt bort under LMO rallyet fra 2 til 7.5. Jeg gikk ut på 4.x. Hadde jeg nå bare hatt vett til å sitte med 50% av aksjene, men nei da… Måtte løpe en del etter, men totalt ble det meget god gevinst, men den kunne blitt så mye bedre.

Jeg var med fra 1.7 og solgt vel rundt 4.4 til slutt, litt små trading på veien, kunne godt å ha tatt gevinst tidligere.

Denne gangen fra 1 - 2.5.

Konklusjon: aldri feil å ta gevinst i Funcom?

3 Likes

Det var ikke enkelt da, funcom steg noe helt utrolig intradag i disse dagene og det holdt til 7.5.

2 Likes

ASC på kjøp da, fikk litt bismak denne isen

1 Like

re: Holmes

Jeg var også med denne gangen pre Conan Exiles og kjøpte på rundt 1 kr og solgte på 3 kr :slight_smile:

1 Like