Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

@JustinCase_ Uansett så er det sannsynligvis det tryggeste kjøpet på børs i år, men husk at når du nå får gevinst på dette så bør du investere gevinsten videre og betale tilbake det lånet asap. Antar at du bruker lånet som en kickstarter.

Tror sluttkurs på 1,44

Kjøp med kredittkort ja, anbefaler deg å selge aksjene dine, gjøre opp kreditten din, hold deg så unna aksjer inntil du tenker annerledes enn å kjøpe aksjer på kredittkort

6 Likes

sånn isolert er det bedre å kjøpe aksjer en klær og reiser, når man først skal dra kortet…

5 Likes

det er helt greit å bruke kredittkort til å handle så lenge du betaler hele fakturaen hver gang. Tar du ut cash så begynner gjerne rentene å løpe fra dag 1. Å betale tosifret rente i dag er helt idiotisk uansett hva pengene brukes til, men om det er til klær så kan det i hvert fall være at det går til grunnleggende behov.

4 Likes

Er motstanden for hard å knekke nå? Kanskje vi må vente til mer info rundt H&S, kommer sikkert mer neste 2 ukene. Eller kommer ASC og PAS og pimper videre opp?

1 Like

Jeg tror det siste der skjer ila dagen… De ligger på mest netto for øyeblikket, samt h*n finsken som har vært ivrig i de siste dager…

NRD “Nordea Bank Finland” betyr ikke at det er noen i Finland som kjøper, alle som handler gjennom Nordea også i Norge kommer opp der.

3 Likes

Tja, en jakke kjøpt på kreditt, kan brukes dagen etter den er kjøpt også, ikke en selvfølge at aksjene kjøpt en dag, har en verdi også neste dag
Men nok om det, hver sine valg, dårlig valg gir en god læringskurve

God helg

3 Likes

Spørs litt om den læringskurven, blir det negativt utfall(taper penger) vil din læringskurve bli positiv, blir det positivt utfall(tjener penger) blir læringskurven negativ.

3 Likes

Der raste vi ned 5 øre fortere en jeg fikk tat på meg trusa !

Hei. Ser det er mangen som har kommentert mitt innlegg fra i går.

Først må eg takke for all bekymring om min kredittgjeld.
Dette forum er som eit godt nabolag og det er så mange som vil hjelpe “The fellom man”

Digger dette forum:)

Eg har berre brukt kreditt på 50000 i påvente på eit oppgjer som kommer i november. Så skulle pengene gå tapt, har jeg råd til å tape de.

Men eg synest ikkje det er så verst med litt forbrukslån, når det er veldig lett å gå inn i nettbanken og overføre slik at jeg kan vere aksjoner fra nå og slippe å vente til November. For da går jeg kanskje glipp av mesteparten av oppgangen.

8 Likes

Får vi en video nå. Er vi på 1,45 før du rekker å si sukk… Tror jeg :slight_smile:

2 Likes

vet ikke om denne har blitt delt her? litt lengre artikkel: http://massivelyop.com/2016/10/06/chaos-theory-hide-and-shriek-in-the-park-of-the-secret-world/

2 Likes

Tror du det kommer en ny video så fort etter teaser?

1 Like

Litt rart om de drøyer så altfor lenge… teaseren til TP kom 26 aug, traileren kom vell 7 okt

1 Like

Det kan komme i dag eller neste uke .Men som andre her sier og hvis vi ser hva de gjorde med The Park er vel neste video like rundt hjørnet vil jeg tro. Skulle gjerne vite at den kom. Hva tror du ?

Jeg tenker at hvis lansering feks er 25. oktober, så kan det være fint med gameplay teaser fredag kveld noen dager før, gjerne midnatt i Norge

Enig der, det jeg venter på er Dev video…

Jeg spurte Funcom via Twitter eller Facebook nettopp om Dev Diary 2 og CGI, svaret var at det var under utvikling og at de fremdeles jobbet med CGI i Sverige. Er noen uker siden nå